همه چیز درباره تاریخچه شرکت دوپلی کالر

اگر تاکنون نیاز به خرید اسپری رنگ پیدا کرده باشید و از افراد متخصص و یا در بازار درباره بهترین و با کیفیت ترین رنگ سوال پرسیده باشید، قطعا اسپری رنگ دوپلی کالر را به شما معرفی کرده اند. برای بسیاری اطلاع از تاریخچه دوپلی کالر جذاب و شنیدنی است. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با تاریخچه گروه صنعتی موتیپ و شرکت رنگ دوپلی کالر آشنا کنیم.
ضمنا لازم به ذکر است که فروشگاه ابزار میهن از سال 1392 شروع به همکاری با گروه فروش شرکت دوپلی کالر ، تحت عنوان عاملیت فروش نمود . شما برای خرید محصولات دوپلی کالر آلمان و اسپری رنگ کاسپین که در ایران تحت لیسانس دوپلی کالر تولید می گردند می توانید با استفاده از کاتالوگ این محصولات که در این مقاله ضمیمه شده است , درخواست خرید خود را چه به صورت کارتنی و چه جزئی به ابزار میهن واصل نمایید و با نازلترین قیمت کالای خود را نحویل بگیرید .

تاریخچه شرکت دوپلی کالر

سرهنگ دوم ارتش زیگموند ادلستون در سال 1938 میلادی با یک ایده جدید و خلاقانه برای فروش رنگ های پوششی خودرو، فعالیت خود را آغاز کرد. این شخص ابتدا کلر خود را با خرید رنگ به صورت عمده از شرکت هایی مثل شروین-ویلیامز شروع کرد و از گاراژ خود به عنوان نخستین مرکز فروش اسپری رنگ دوپلی کالر استفاده کرد. 
تجارت زیگموند ادلستون به سرعت رشد کرد و از گاراژ به مرکز شهر شیکاگو نقل مکان کرد.
در سال 1866 وقتی هنری شروین و ادوارد ویلیامز برای کالسه ها رنگ تولید کردند، شرکت فنلوری پوشش را به کار انداخت. شروین ویلیامز به جز تولید رنگدانه های شیمیایی خشک، رنگ های قابل براش یا قلم های لکه گیری و لعاب های مصنوعی هم تولید نمود. شرکت او به عنوان نخستین شرکتی شناخته می شود که پوشش امولسیون شده را ارائه کرد.
تحول بزرگ در زمینه این محصولات در سال 1998 در اروپا با ادغام دو شرکت بزرگ تولیدات رنگی Motip B.v که در زمینه تولید رنگ های صنعتی و خانگی فعالیت داشت و شرکت Dupli Color Vogelsang GmbH که بزرگترین تولید کننده پولیشر یا همان قلم های ترمیمی، اسپری های رنگی و رنگ های اتومبیل شناخته می شود، اتفاق افتاد.
امروزه دوپلی کالر در بازار جهانی جایگاه ویژه ای کسب کرده و به عنوان دومین تولیدکننده در جهان، بیش از 50 درصد از سهم بازار اروپا را به خود اختصاص داده است.
این گروه با 50 سال سابقه درخشان  در زمینه تولید رنگ های اسپری خودرو با بسیاری از برندهای معتبر دنیا مثل بی ام و (BMW)، مرسدس بنز ، پورشه و … همکاری کرده است. تولیدات رنگی گروه صنعتی اسپری رنگ دوپلی کالر دارای گواهینامه ISO 9001  می باشد. در ادامه با کاتالوگ رنگ این برند آشنا خواهیم شد.
و اما در ایران نیز شرکت رنگ دوپلی کالر وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی و گروه صنعتی موتیپ دوپلی کالر در آلمان، نخستین تولیدکننده انواع رنگ های خودرویی به صورت اسپری و قلم خش گیر می باشد.
ارسال نظر / پرسش در مورد تاریخچه شرکت دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح