هزینه ارسال

هزینه ارسال سفارشات ابزار میهن بنا بر نوع کالا و نحوه درخواستی ارسال  متفاوت می باشد.

ابزارالات ، چسب و اسپری های صنعتی که از طریق گزینه خرید تکی انجام شده باشد در شهر تهران به شرح ذیل است:

هزینه ارسال ابزارالات ، چسب و اسپری های صنعتی که طبق روال عادی سایت ثبت شده باشد و خریدار درخواست ارسال فوری برای دریافت بسته خود نداشته باشد برای سفارشات بالای مبلغ یک میلیون تومان رایگان بوده و برای سفارشات زیر یک میلیون تومان  مبلغ 50 هزار تومان دریافت خواهد شد . سفارشات ثبت شده در اولین روز کاری ارسال خواهند شد مگر سفارشاتی که تحویل به عهده شرکت تولید کننده باشد که طبق قوانین انان می باشد

 ابزارالات ، چسب و اسپری های صنعتی که از طریق گزینه خرید تکی انجام شده باشد ، در حومه تهران و سایر استان ها نیز به شرح ذیل می باشد:

  1. ارسال کالاها با توجه به حجم و وزن به شرکت حمل و نقل  مناسب تحویل داده می شود. 
  2. بسته با حجم و وزن کوچک تحویل تیپاکس و بسته های بزرگ تر تحویل باربری می شوند و کرایه حمل به شرکت حمل و نقل توسط گیرنده پرداخت می شود . 
  3. سفارشات کارتنی و بسته ای از محصولات سایت که اصطلاحا از گزینه بسته ای و یا عمده خرید شده باشند در همان روز با پیک به صورت فوری ارسال می شوند و هزینه ارسال به عهده گیرنده می باشد.
  4. در صورت سفارش از محصولات چسب ساختمانی حتما قبل از ثبت خرید از واتساپ فروشگاه ، استعلام برای زمان ارسال گرفته شود و با توجه به ارسال با لجستیک غیر فروشگاه هزینه ارسال دریافت می شود.
  5. در صورت درخواست مرجوعی کالا در صورت اکبندی کالا و قبول شدن توسط فروشگاه کلیه هزینه ها به عهده خریدار می باشد.

سفارشات ارسال فوری و کارتنی هزینه ارسال به عهده خریدار خواهد بود و در مقصد توسط شرکت حمل و نقل یا نماینده ان شرکت دریافت خواهد شد .

تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح