حاشیه زن موتوری چیست ؟

حاشیه زن موتوری چیست؟
حاشیه زن موتوری اغلب برای تمیز کردن چمن ها برای مکان هایی که فضای آن ها باز و بزرگ است ، مانند پارک ها مورد استفاده قرار میگیرد.این ابزار چون که سرعت بالا و کیفیت خوبی دارد بهتراز یک ابزار دستی عمل میکند زیرا اگر به جای حاشیه زن موتوری از ابزار دستی برای یک فضای بزرگی مانند پارک استفاده شود هم موجب خستگی کاربرمی شود و هم زمان زیادی اتلاف می گردد،بنابراین حاشیه زن موتوری و برقی میتواند ابزار مناسبی برای چمن زدن و علف های هرز باشد. 
برای تمیزکاری چمن ها و فضاهای بزرگ مانند پارک از حاشیه زن استفاده می شود که در انواع مختلف حاشیه زن موتوری و برقی تولید می شوند.
مزایای حاشیه زن موتوری بنزینی
حاشیه زن موتوری بنزینی مزایایی نسبت به برقی دارد و یکی از مزایای آن قابل حمل بودنش است و دیگر نیازی به سیم و کابل برق ندارد و نگهداری آن به مراتب آسان تراست . بعضی از مدل های حاشیه زن علاوه براین که چمن را کوتاه میکند بلکه قابلیت این را هم دارد که شاخه های نازک را هم کوتاه نماید. برای مطالعه بیش تر در مورد انواع ابزار باغبانی می توانید از طریق لینک مقاله موجود را مطالعه نمایید.
حاشیه زن موتوری بنزینی برخلاف برقی نیازی به سیم کابل ندارد و به راحتی میتواند درفضای باز جابه جا شود . یکی از نکته های مهمی که این حاشیه زن ها دارند عبارت است ازترکیبی بودن بنزین با روغن می باشد و از نظر فنی  موتور آن ها  دو زمانه و تک سیلندر هستند.
برای روان کردن قطعه متحرک این حاشیه زن ، فرد در هر سوخت گیری که انجام می دهد باید مقداری از روغن را درمحفظه سوخت اضافه نماید . این امر حائز اهمیت  می باشد زیرا که اگر روغن در محفظه دستگاه وجود نداشته باشد باعث می شود حرارت دستگاه بالا رود  و قطعات را ذوب کند که به این وضیعت جام کردن دستگاه نیز می گویند.اگر میزان روغن در محفظه آن زیاد باشد شمع چرب می شود  و باعث روشن نشدن موتور می گردد.از لحاظ قدرت تولید شده ، حاشیه زن هر چقدر توان بالاتری داشته باشد قطعا حجم دستگاه و وزن و سوخت نیزبیشتر می شود.کاربر باید به وزن آن توجه ویژه ای داشته باشد چرا که آن را مداوم باید با خود حمل کند.بعضی از موتور های این دستگاه ، مانند کوله پشتی جدا و قابل حمل هستند و برخی نیز روی دسته قرار دارند که چگونگی استفاده از آن به کاربر بستگی دارد.
مدل برش زدن و نگهداری از آن
حاشیه زن های موتوری بنزینی و برقی دارای تیغه نایلونی است  این تیغه ها اصلا تیز نیستند ولی وقتی تحت گشتاور موتور قرار میگیرند بسیار تیز و برنده می شوند و علف را به راحتی می برد بیشتر این تیغه را کاربر معمولا برای کار های سبک استفاده میکند و اگر برای کارهای سخت مانند کوتاه کردن علف های درختی استفاده شود از طول عمرش کم می گردد.و حتما کاربر باید هر چند وقت یکبار تیغه آن را تعویض نموده تا دچار خشکی و شکنندگی نشود.
حاشیه زن موتوری چیست ؟
حاشیه زن موتوری دستگاهی است که برای کوتاه کردن چمن با سرعت بالا استفاده می شود.
تفاوت حاشیه زن موتوری و برقی در چیست ؟
حاشیه زن های موتوری انرژی مصرفی خود را از طریق سوخت بنزین تهیه می کنند اما از نوع برقی با استفاده از برق می توانند کار خود را انجام دهند.
مزایای استفاده از حاشیه زن موتوری چیست ؟
این دستگاه قابل حمل است و بدون نیاز به سیم و کابل در فضاهای بزرگ برای کوتاه کردن چمن ها به راحتی استفاده می شوند.
ارسال نظر / پرسش در مورد حاشیه زن موتوری چیست ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح