اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 دوپلی کالر + قیمت عالی

اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 رال دوپلی کالر
245,000 تومان
بسته 6 عددی
1,410,000 تومان
قیمت هر عدد : 235,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2554
ساخته شده بر پایه رزین آکریلیک با پوشش دهی کامل
رنگ آمیزی چوب ، پلاستیک ، شیشه و ..
استفاده در کارهای تزیینی ، هنری و ...
بسیار با دوام در برابر نور خورشید ، باد ، آب و رطوبت
محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی
کیفیت بسیار بالا نسبت به سایر اسپری رنگ ها
رنگ ساخته شده توسط کشور آلمان و برخورداری از استاندارد های معتبر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 دوپلی کالر، عالی ترین اسپری رنگ دوپلی کالر با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بازار می باشد. این محصول مطابق با استانداردهای جهانی ral تولید شده است ، کیفیت بی نظیر تمامی رنگ های این برند، شهرت و محبوبیت خاصی را بین طرفداران خود ایجاد کرده است به طوری که در کارهای هنری و تزیینی، مصرفی ترین اسپری رنگ محسوب می شود.

اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 رال دوپلی کالر

اسپری رنگ 7016 خاکستری دوپلی کالر ، بر پایه رزین آکرلیک ساخته شده و برای رنگ آمیزی انواع سطوح چوبی ، فلزی ، شیشه ای ، پلاستیکی استفاده می شود. از این نوع محصول می توان در کارهای هنری و تزیینی با پوشش دهی عالی پس از رنگ آمیزی و خشک شدن سریع استفاده نمود.

این شرکت با تولید متنوع ترین رنگ های رال توانسته انتخاب آسان رنگ مورد نظر را برای کاربران فراهم کند به طوری که رنگ طوسی این برند در چندین کد رنگ با رنگ های متنوع تولید شده است برای مثال اسپری رنگ خاکستری 7012 دوپلی کالر ، اسپری رنگ طوسی 9007 رال دوپلی کالر ، اسپری رنگ خاکستری 7037 رال دوپلی کالر رنگ هایی از هم خانواده اسپری رنگ نوک مدادی 7016 دوپلی کالر است که با توجه نیاز کاربر انتخاب و خریداری می شوند.

خرید اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 دوپلی کالر

خرید اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 دوپلی کالر بهترین گزینه برای کسانی است که رنگی با کیفیت و با پوشش دهی عالی نیاز دارند. فروشگاه ابزار میهن کامل ترین مجموعه رنگی این برند را موجود دارد و اسپری رنگ 7016 دوپلی کالر به صورت عمده و تکی و با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند.

با خرید اینترنتی اسپری رنگ 7016 دوپلی کالر از فروشگاه ابزارمیهن، محصول را درب منزل و یا کارگاهتان در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

برای خرید عمده اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 دوپلی کالر کافیست روی گزینه بسته های 6 عددی کلیک کنید و خرید خود را به ثبت برسانید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ خاکستری ذغالی 7016 دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح