چسب اکریلیک چیست ؟ انواع چسب اکریلیک

چسب های ساختاری که شامل منومرهای اکریلیک  هستند توسط افزایشی رادیکال ازاد در دمای محیط سخت شوند.منومر اصلی،متیل متاکریلایت (mma)است،اما از دیگر مواردها مانند اسید متاکریلات جهت چسبندگی بهتر برای فلزات به وسیله تشکیل نمک های کربوکسیلات و بهبود بخشیدن مقاومت گرمایی و اتیلن گلیکول دی متیل اکریلات برای شبکه ای کردن نیز امکان دارد از آن استفاده شود.
کلرو سولفونات پلی اتیلن،برای سخت کننده لاستیک مورد استفاده قرار میگیرد و کیومن هیدرو پراکساید و n،n دی متیلن انیلین اجزاء یک شروع اکسایشی –کاهشی می باشد.
پیوند دهنده هایی که برای اتصالات محکم مصنوعی به استخوان های انسان و پوشش های چینی برای دندان ها استفاده می شود بر مبنای mma گفته می شود به طور کل جهت چسباندن سرامیک ها،لاستیک ها،پلاستیک ها مورد استفاده قرار میگیرد و چسبندگی قوی نیز دارد.
چسب های ساختاری که شامل منومرهای اکریلیک  هستند توسط افزایشی رادیکال ازاد در دمای محیط سخت شوند.

انواع چسب های اکلریک

چسب اکلریک انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد های مختلفی در صنایع دارند در ادامه به انواع چسب اکلریک و کاربردهای آن ها می پردازیم.

  • چسب های اکریلیک مایع

این نوع چسب از جمله پر مصرف ترین نوع چسب های اکریلیک است. این محصول در صنایع مختلفی کاربرد دارد که از جمله آن می توان به نجاری , تزئینات , ترمیم اسباب و اثاثیه اشاره کرد. از چسب اکلریک به کمک برس و یا پارچه ای نم دار استفاده می شود.

  • چسب اکلریک نواری

این نوع از چسب برای اتصال انواع مواد استفاده می شود ولی بیش تر برای  اتصالات لباس و پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.

  • چسب اکلریک خمیری

این نوع از چسب ها درون تیوپ هستند و کاربرد های این نوع چسب برای پر کردن درزها و اتصال قطعات  فلزات ، شیشه ، چوب می باشد. این نوع از چسب اتصال قوی ایجاد می کند.

قیمت و خرید چسب اکلریک

ما در مجموعه ابزار میهن در تلاشیم تا بهترین نوع چسب به ویژه چسب های اکلریک را عرضه نماییم. همان طور که تا کنون بیان شد این چسب ها بر پایه الکل بوده و در آب حل نمی شوند. جهت خرید و استعلام قیمت چسب اکلریک می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید.

چسب اکریلیک چیست؟
چسب های اکریلیک هنگام شکستگی و پارگی اشیا استفاده می شوند که انواع مختلفی دارند.
ارسال نظر / پرسش در مورد چسب اکریلیک چیست ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح