جاروبرقی آب و خاک چیست ؟ + ویژگی جارو برقی آب و خاک

جارو برقی آب و خاک همانطور که از اسمش پیداست می تواند به غیر از مواد جامد مکش مایعات را هم داشته باشد و جایگزین مناسبی برای روش سنتی نظافت می باشد این جارو برقی ها شباهت زیادی به جاروبرقی های معمولی دارند فقط با این تفاوت که به جای استفاده از پاکت ، دارای مخزن پلاستیکی است .امروزه جاروهای آب و خاک متفاوتی برای نظافت منازل  مسکونی ، نیمه تجاری و صنعتی طراحی و ساخته شده اند در بسیاری از مواقع وجود آب بر روی ی سطح ممکن است به آن صدمه بزند با این جاروبرقی امکان مکش رطوبت فراهم شده و از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری می شود .
جاروبرقی آب و خاک به غیر از مواد جامد مکش مایعات را نیز دارد.
تطبیق پذیری جارو برقی آب و خاک
یکی از ویژگی های مهم این جاروبرقی این است که می تواند همه امور نظافتی را انجام داده و به نوعی همه کاره محسوب می شود . با استفاده از این جاروبرقی علاوه بر حذف مکش گرد و غبار ، مایعاتی که بر روی سطوح ریخته شده را هم جمع آوری می کند و برای تخلیه باد تشک های بادی و اسباب بازی های استخر ، بازکردن لوله ها و بازیابی اقلام فرو رفته در آب استفاده می گردند . همچنین برای نظافت شومینه ، جمع آوری برف های ریخته شده در حیاط و اجاق های هیزمی می توانید از جاروبرقی آب و خاک استفاده کنید . جارو برقی آب و خاک می تواند جایگزین خوبی برای ابزارهایی مانند بیل ها ، برس ها و پمپ های هوا باشند .
ساختار جاروی آب و خاک
جاروی آب و خاک از عایق بندی مناسب ساخته شده به صورتی که رطوبت و آب به بخش هایی مانند موتور ، پمپ و فیلتر برخورد نمی کند و در هنگام مکش آب ،  هیچ گونه خطر برق گرفتگی به وجود نخواهد آمد و به دستگاه صدمه ای نمی زند .
بعد از هربار استفاده از جاروبرقی برای مکش مایعات به راحتی مخزن آن تخلیه می شود و با این قابلیت جارو دیگر دچار بوی نامطبوع نمی شود همچنین در این دستگاه ، قدرت مکش را می توانید تنظیم کنید . جارو برقی آب وخاک دارای فیلتراسیون کارآمد و لوازم جانبی متنوعی است که دستگاه را به یک ابزار کارآمد و با کیفیت تبدیل می کند .
قدرت موتور جارو برقی آب و خاک
مکنده های آب و خاک قدرت زیادی در مکش و بلند نمودن ذرات داشته بنابراین برای جمع آوری مایع و جامد مناسب است و از موتورهای پر قدرتی ساخته شده اند که هر گونه مایعات  و جامدات را جمع می کنند .
جابه جایی جاروهای آب و خاک
در این جارو به دلیل این که کاربر بتواند به راحتی آن را جابه جا نماید  چرخ های پلاستیکی به کار برده شده و از طریق چرخ های بزرگ عقب این جارو ها ، به آسانی در بین طبقه ها جابه جا می شوند .
اندازه جارو برقی آب و خاک
جارو برقی آب و خاک در اندازه های گوناگون و با ظرفیت مخزن 12 تا 175 لیتر تولید و عرضه می شوند . مخزن های بزرگ تر برای استفاده در صنایع و مخزن های کوچک تر جهت منازل ، کاربرد دارند . باید به این نکته توجه کنید که همیشه افزایش ظرفیت مخزن ، باعث افزایش وزن آن می شود و مخزن های بزرگ نسبت به مخزن های کوچک دیرتر پر شده و کم تر نیاز به تخلیه شدن دارند اگرچه چرخ ها باعث جابه جایی جاروها می شوند اما در مورد جاروهایی که مخازن آن بزرگ تر است به دلیل وزن بالا جابه جایی آن ها در بین طبقات کمی سخت است .
چگونگی تخلیه مخزن جاروبرقی آب و خاک
برای تخلیه مایعات داخل مخزن ، شیلنگ را داخل مخزن قرار دهید و دستگاه را روشن کنید بدین ترتیب مایعات به راحتی از داخل مخزن تخلیه می شوند .
جارو برقی اب و خاک چیست ؟
جارو برقی آب و خاک علاوه بر نظافت گرد و غبار قابلیت مکش آب و مایعات را نیز دارد و رطوبت سطح را با مکش قوی از بین می برد.
آیا استفاده از جارو برقی اب و خاک خطر برق گرفتگی به همراه دارد؟
خیر. جارو برقی های آب و خاک تحت استانداردهای خاصی تولید می شوند و هیچگونه خطری مانند برق گرفتگی برای انسان ندارد.
ارسال نظر / پرسش در مورد جارو برقی آب و خاک چیست ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح