چه وسیله ای برای سفرهای زمستانی لازم است ؟

همراه داشتن لوازم های ضروری در سفرهای زمستانی امری مهم است و باید بدانیم که کدام وسایل در خودرو ضروری می باشد ؟ دراین مقاله سعی داریم وسایل های مورد نیاز جاده را،  در مسافرت های زمستانی به شما شرح دهیم پس تا آخرین مطالب با ما همراه باشید .
1-باطری شارژی
با طی مسافت های طولانی در هنگام سفر ، ممکن است باطری خودرو ، تلفن همراه ، تبلت و... تمام شود در چنین شرایطی ، همراه داشتن باطری شارژی می تواند مشکل شما را حل کرده و تا رسیدن به مقصد مد نظر ،به شما  کمک کند همچنین  برخی از باطری ها به گونه ای ساخته شده اند که می توانند به جای باطری خودروها استفاده شوند  مانند باطری weego jump starter battery ، این نوع باطری ها بسیار حجم کوچکی دارند و در داخل داشبورد ماشین نیز جا می شوند و علاوه بر آن این نوع باطری ها را اگر تا یکسال هم استفاده نکنید حداقل 50 درصد شارژ آن ها باقی می ماند و بدون این که به تعمیرکار نیاز داشته باشید می توانید از این نوع باطری در هنگام سفر استفاده کنید .
2-پتوی مسافرتی چند کاره
پتو یکی از لوازم های ضروری در مسافرت است مخصوصا در روزهای سرد زمستان حتما باید پتو در خودروی خود گذاشته باشید ، اما برخی از پتوها حجم زیادی از فضای ماشین را می گیرند و این خود مشکل ساز است برای حل این مشکل پتو های مسافرتی جدیدی وارد بازار شدند ، این نوع پتوها به اندازه یک توپ جمع شده و داخل یک کیسه قرار می گیرند ، همچنین از این پتوها به عنوان یک زیرانداز هم در سفر می توانید استفاده کنید قابلیتی که این پتوهای جدید دارند آن است که ضد آب بوده و در مواقع هوای بارانی بسیار کاربرد دارد و در صورت خستگی به عنوان بالش نیز می توانید استفاده کنید ، پس اگر قصد سفر دارید مخصوصا در فصل زمستان این نوع پتوهای چند کاره را برای سفر خود می توانید انتخاب کنید .پتومسافرتی یکی از لوازم های ضروری در هنگام سفر ، مخصوصا در فصل زمستان می باشد
3-جعبه ابزارهای ضروری هنگام سفر
یکی دیگر از موارد مهمی که در هنگام سفر باید به همراه داشته باشید جعبه ابزار لوازم یدکی ضروری در خودرو است . زیرا ممکن است  در طی مسیر ، خودروی شما به مشکلی برخورد کند و دسترسی به مکانیکی نداشته باشید و یا تا زمان رسیدن امداد خودرو به محل هزینه و زمان زیادی اتلاف شود ، در این صورت به همراه داشتن جعبه ابزار می تواند بسیار به شما کمک کند .
4-به همراه داشتن کفش زمستانی در سفر
پای انسان اولین جایی از بدن است که به سرعت احساس سرما می کند و پوشش آن بسیار مهم است . برای مسافرت در فصل سرد زمستان کفشی را با خود به همراه بیاورید که این ویژگی ها را به همراه داشته باشد :
  • کفشی که درمقابل سرما مقاوم و ضد آب باشد .
  • کف آن به گونه ای باشد که هنگام راه رفتن پایتان سر نخورد.
  • رنگ کفش را تیره انتخاب کنید تا در زمان سفر درگیر تمیز کردن آن نباشید .
  • مدلی را انتخاب کنید که پوشش کامل را داشته و پای شما احساس سرما نکند .

5-دستکش مناسب

دستکش یکی دیگر از لوازم های ضروری در فصل زمستان است ، برخی از دستکش هاضد آب هستند همچنین دستکش در خیلی از کارها در حین سفر به شما کمک می کند ، برای مثال اگر قصد تعمیر خودروتان در هنگام سفر داشته باشید با استفاده از دستکش مناسب ، دستتان احساس سرما نخواهد کرد علاوه برآن دستکش های ضد آب به شما کمک می کند ابزار و شی ء مورد نظر را به راحتی  برداشته و دیگر نیازی نباشد دستکش را از دست خود درآورید .

6-همراه داشتن چاقوی مناسب

داشتن چاقوی چند کاره در سفر بسیار به شما کمک می کند ، این نوع چاقوها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و در مسافرت جاهایی کاربرد پیدا می کنند که شاید به فکر شما نرسد  پس حتما یک چاقو ترجیحا همه کاره با خود به همراه داشته باشید .

7-داشتن زنجیر چرخ مناسب

در فصل زمستان زنجیر چرخ یکی از لوازم های ضروری است  که به دور تایر خودروها می کشند تا از لیز خوردن آن ها در برف و یخ در جاده ها جلوگیری شود داشتن دو زنجیر چرخ برای یک خودرو از حداقل ها محسوب می شود اما در زمانی که یخ و برف زیاد باشد باید هر چهار تایر را با زنجیر چرخ بست بنابراین قبل از سفر در زمستان زنجیر چرخ را فراموش نکنید .

داشتن زنجیر چرخ در فصل زمستان برای سفرهای زمستانی ضروری می باشد

8-کمپرسور فندکی برای خودرو

یکی از لوازم های پر کاربرد کمپرسور فندکی است ، کمپرسور فندکی دارای یک موتور الکتریکی کوچک است که هوا را در یک سیلندر فشرده می کند ، کمپرسورهای فندکی از حجم کوچک و وزن کمی برخوردارند  و به راحتی می توانید آن را حمل کنید این کمپرسور با اتصال به درگاه فندکی خودرو کار می کند و بیشتر برای تعمیرات سرپایی بسیار مناسب است زمانی که در سفر هستید و لاستیک شما پنچر می شود ، مینی کمپرسور در این مواقع به شما کمک می کند ، با این وسیله می توانید باد لاستیک هایتان را تنظیم کرده تا به یک تعمیرگاه مناسب ، جهت تعمیر خودرو برسید.

چه لوازم هایی برای سفر زمستانی مورد نیاز است ؟
پتو مسافرتی ، کفش مناسب ، دستکش ، زنجیر چرخ ، باطری شارژی ، پمپ باد فندکی
ارسال نظر / پرسش در مورد وسیله های ضروری برای سفر زمستانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح