راهنمای خرید درب ضد سرقت و نکات مهم آن

همان طور که از اسم درب ضد سرقت مشخص است این درب ها برای جلوگیری از ورود سارقین در مقابل هر گونه تخریب و دست کاری ساخته شده ، البته این اطمینان به طور کامل نیست اما نسبت به درب های معمولی تفاوت های بسیار زیادی دارد و از استحکام بیش تری برخوردار هستند . درب های ضد سرقت در مقابل اهرم و دستکاری قفل ، فشار و برش ،  نسبت به درب های معمولی ایمنی بیشتری داشته و مطمعن تر می باشند.
برای کاهش سرقت دری هایی ساخته شدند به نام درب ضدسرقت که از ورود سارقین جلوگیری می کند
در هنگام خرید درب ضد سرقت دقت داشته باشید که درب های متفرقه با ابزار یراق های معمولی خریداری نکنید و حتما دارای استاندار مناسبی باشد و چون اطلاعات کامل و دقیقی در دسترس عموم مردم نیست ، متاسفانه بسیاری از شرکت ها از ناآگاهی مردم سواستفاده کرده و درب هایی را که در شکل درب های ضد سرقت هستند را به عنوان درب ضد سرقت می فروشند که هیچ گونه استاندارد مناسب درب ضد سرقت را نداشته و ایمنی آن در حد درب های معمولی است . در این مقاله سعی داریم نکته های مهم  ، جهت این گونه درب ها برای شما ارائه دهیم .
با نصب درب های ضد سرقت با آرامش بیشتر و بدون هیچ نگرانی می توانید از منزل خود خارج شوید و درب منزل را قفل کنید . نصب این گونه درب ها باعث کاهش سرقت از منازل شده که بسیار مهم است  و نوع انتخاب و سفارش درب ، با محل مورد نظر را باید مورد بررسی قرار دهید برای مثال درب هایی که برای کارخانجات استفاده می شوند باید نسبت به درب های منزل از مقاومت بیشتری برخوردار باشند برای این گونه درب ها ، از ورق فولاد ضخیم تری استفاده می کنند و باید این را بیان کرد که ساختن درب های مختلف برای مکان های مختلف تفاوت دارد و متناسب با محل مد نظر از عایق رطوبت ، عایق صوتی ، عایق حرارتی ، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده می گردد .
نکاتی که برای خرید درب های ضد سرقت باید توجه کرد:
جنس چهار چوب درب ، باید از آلیاژ با کیفیتی به کار رفته باشد و محل های اتصال باید از ورق های جوشکاری مناسبی برخوردار باشد ، برای جوشکاری بهتر است از جوش co2 استفاده کنند .
ضخامت چهار چوب باید یک و نیم میلیمتر و یا بیشتر از آن باشد.
یکی از موارد های مهم جنس لولا است ، لنگه درب روی این لولاها میچرخد و قابلیت آن را داشته باشد که وزن لنگه درب را به آسانی تحمل کند اگر تعداد و جنس لولاها بی کیفیت باشد پس از گذشت زمان درب از حالت ریگلاژی و تنظیم در می آید ، بهترین حالت مناسب ، استفاده از سه عدد لولای  بلبرینگ دار است .
طرح لایه درب به صورت سلیقه ای است ، اما این نکته بسیار مهم است که جنس لایه بر اساس محل استفاده انتخاب گردد برای مثال جنس ام دی اف براقیت و شکل ظاهری بهتری نسبت به جنس ملامینه و پی وی سی خور دارد اما در مقابل نور آفتاب و خش از مقاومت کمتری برخوردار است .
ابزار یراق استفاده شده در درب ضد سرقت نیز بسیار حائز اهمیت است ، دقت کنید که دستگیره ها از جنس استیل و قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه باشد زیرا در جهان رتبه اول استاندارد را داراست و نمی توانند در ساخت آن کپی برداری کنند همچنین جنس چشمی و قفل شب بند درب ضد سرقت باید بررسی شود که از اجناس با کیفیت به کار برده شود .
در میان دو طرف درب ضد سرقت باید از ورق فولادی استفاده شود و چیزهای دیگری غیر از ورق  استفاده نگردد ، زیرا اصلی ترین نکات مهم ضد سرقت بودن است .
به غیر از دیوارها و پنجره ها که باید از عایق مناسب صوتی و حرارتی استفاده شوند درب ها نیز باید به گونه ای ساخته شوند که صداهای داخل ، به بیرون آپارتمان منتقل نشود تا  آرامش ساکنین آپارتمان حفظ گردد ، درب های ضد سرقت از عایق های صوتی به کار گرفته شده که این ویژگی مهم را در خود دارد . لازم به ذکر است مقدار عایق درب ضد سرقت را با پنجره های یو پی وی سی مقایسه نکنید .
همچنین درب های ورودی آپارتمان به دلیل رفت وآمد زیاد و یا اسباب کشی ، بیشتر در معرض آسیب خط و خش هستند بنابراین برای انتخاب درب ورودی ، دربی را انتخاب کنید که مقاومت زیادی در مقابل این گونه خط و خش ها داشته باشند .
آیا از درب ضد سرقت می توان برای ویلاها و محیط های باز استفاده کرد؟
درب های ضد سرقت چوبی برای محیط های باز مناسب نیستند و می توانید از درب ضد سرقت چینی با روکش فلزی برای این فضاها استفاده کنید.
ویژگی درب ضد سرقت خوب چه می باشد؟
درب ضد سرقت از استحکام بالاتری نسبت به معمولی برخوردار است و جنس لولا و رویه آن ها کاملا متفاوت و ضد سرقت می باشد و لولا کامل پنهان می باشد.
آیا مغزی درب ضد سرقت قابل تعویض و تمعیر است؟
بله. درب های ضد سرقت همانند درب های معمولی قابلیت تعویض و یا تعمیر را دارند.
ارسال نظر / پرسش در مورد راهنمای خرید درب ضدسرقت
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح