بهترین ماسک ایمنی در کار

روش صحیح قرار دادن ماسک روی صورت
ابتدا باید ماسک را با دو دست خود نگه دارید سپس ماسک را روی دهان و بینی خود بگذارید ، یکی از بندها را از قسمت بالای سر و گوش و دیگری را در زیر و پایین گوش قرار دهید و اگر ماسک شما دارای یک بند باشد راهنمای استفاده آن را مطالعه کنید .سپس  ماسک را روی صورت خود تنظیم کنید .
بررسی اندازه و سایز ماسک
بررسی اندازه ماسک بدین منظور است که مطمعن شوید که همه هوایی که به داخل بدن تنفس می شود از فیلتر هوا عبور می کند و بعد از تصفیه وارد بدن می شود .
قبل استفاده از ماسک تنفسی آن را مورد بررسی و تست قرار دهید
اگر ماسک خراب بود سریع آن را به اطلاع سرپرست خود برسانید .
چگونگی بررسی اندازه ماسک ایمنی
با استفاده از دستتان ناحیه ای که هوا از طریق آن وارد دهان می شود را بررسی نمائید سپس با شمارش 10عمل دم را انجام دهید ، لازم به ذکر است که به ماسک نباید فشار زیادی وارد کنید باید دقت باشید که آیا ماسک به صورت شما کشیده می شود یا خیر ، زیرا هیچ هوایی نباید از بین صورت و ماسک خارج گردد اگر هوایی از آن قسمت خارج شد محکم آن ناحیه را با دست بگیرید .
با شمارش 10 عمل بازدم را انجام دهید در این حالت قسمت جلوی ماسک باید ورم کند و سایزش بزرگ تر شود . این کار را باید چندین مرتبه امتحان کنید تا قسمت هایی که هوا به داخل نشر می شود را مشخص کنید .
هنگامی که متوجه شدید مقداری از هوا خراج شده و به داخل وارد می شود دوباره بند ها و اندازه ماسک را تنظیم کرده و مجددا مرحله قبل را تست کنید .
همچنین هر چند وقت یک بار باید تست کنید که تا اطمینان یابید که اندازه صورتتان است و اگر در صورت خود ، زخم و یا جراحتی داشته باشید ماسک صورت را دوباره باید امتحان کنید و به خاطر داشته باشید از ماسک با اندازه مناسب استفاده کنید .
اغلب برای امتحان از یک محلول تلخ استفاده می شود اگر بعد از استفاده از این محلول و پوشیدن ماسک ، مزه محلول را احساس کردید این احتمال وجود دارد که ماسک به اندازه صورت شما نیست و یک مشکلی در آن  وجود دارد . در هنگام تست ماسک ، برخی از تمرین ها و حرکت ها مانند گفتن حروف الفبا ، تکان دادن سر و صحبت کردن و قدم زدن را انجام دهید .
نکاتی مهم قبل استفاده از ماسک ایمنی
تنفس سموم شیمیایی بدون داشتن ماسک مناسب به فرد آسیب وارد میکند و برای سلامتی فرد بسیار خطرناک است .
برای مطمعن شدن سالم بودن ماسک هر چند بار آن را تست کنید
از راهنمایی های سرپرست حتما پیروی کنید
سهل انگاری در تنظیم دهانه ماسک ها و قرار گرفتن در منطقه خطرناک بدون تست و بررسی اندازه ماسک می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد .
با استفاده از ماسک ایمنی از ورود هر گونه ـآودگی ها به دهان و ضورتمان در حین کار جبوگیری می کنیم.
ماسک ایمنی چه کاربردی دارد؟
ماسک ایمنی می تواند از ورود گردو غبار ، آلودگی ها و موادهای شیمیایی که برای سلامت انسان مضر است به راه تنفسی انسان جلوگیری کند.
ارسال نظر / پرسش در مورد ماسک ایمنی مناسب کار و نحوه استفاده آن
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح