کاربرد اسپری دوپلی کالر چیست ؟ + معرفی انواع اسپری دوپلی کالر

کاربرد اسپری دوپلی کالر بسیار گسترده است، به همین دلیل می خواهیم در این مقاله درباره این موضوع صحبت کنیم. البته قبل از پرداختن به کاربرد اسپری رنگ دوپلی کالر لازم به ذکر است که شرکت دوپلی کالر در زمینه تولید اسپری رنگ ساده و متالیک، اسپری رنگ خودرویی و محصولات ترمیمی رنگ خودرو فعالیت می کند و یکی از پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده اسپری رنگ می باشد.
در ادامه این مقاله به انواع اسپری دوپلی کالر و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
کاربرد اسپری رنگ دوپلی کالر بسیار گسترده است

انواع اسپری دوپلی کالر

محصولات اسپری این برند با توجه به کاربردهای خاصی که دارند، دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتنداز :
  • اسپری رنگ رال :

در این دسته از محصولات، استاندارد رنگ رال رعایت شده و ساخت آن ها بر پایه رزین آکرلیک روغنی است. این نوع رنگ پوشش دهی بسیار خوبی دارد و در مدت زمان کم خشک می شود.

این سری از محصولات نیز پوشش دهی خیلی خوبی دارند و مدت زمان خشک شدن آن ها نیز کوتاه است. اسپری رنگ فلورسنت، برعکس رنگ رال اگر در برابر اشعه ماوراء بنفش قرار بگیرد نسبت به آن اکنش می دهد. این نوع اسپری رنگ در 6 رنگ صورتی، زرد، سبز، نارنجی و بنفش تولید می شود.

این اسپری جزو رنگ های خودرویی است و از آن برای دودی کردن شیشه ها، طلق و چراغ خودرو استفاده می شود. برچسب های دودی که برای دودی کردن شیشه ماشین مورد استفاده قرار می گیرد معایبی دارد که این محصول ندارد. مثلا برچسب ها بعد از مدتی بخاطر قرار گرفتن در معرض نور خورشید از شیشه جدا می شود ولی این محصول مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد.

  • اسپری نسوز:

این نوع اسپری در برابر حرارت بسیار مقاوم است و می تواند دمایی تا 800 درجه سانتی گراد را هم تحمل کند. بنابراین برای رنگ کردن قطعاتی که در معرض دمای بالا هستند، بسیار کاربردی است.

  • اسپری کیلر مات و براق :

اگر قصد براق یا مات کردن سطح یا اشیائی را دارید، می توانید از اسپری کیلر این برند استفاده کنید.

  • اسپری آستری :

اسپری آستری دو نوع دارد. یکی اسپری آستری عمومی است که به رنگ طوسی تولید می شود و هر رنگی از اسپری ها را می توان روی آن استفاده کرد. این محصول زیر کار مناسبی برای تمامی سطوح و رنگ ها است. اسپری آستر پلاستیک دوپلی کالر هم به عنوان زیر کار سطوح پلاستیکی استفاده می شود.

کاربرد اسپری رنگ دوپلی کالر

همانطور که پیش تر هم گفته شد، این برند محصولات متنوعی تولید می کند که هر یک کاربردهای متفاوتی دارند. برخی از کاربردهای اسپری دوپلی کالر عبارتنداز :
  • کاربرد اسپری رنگ رال دوپلی کالر : رنگ کردن سطوح فلزی، شیشه ای، چوبی، پلاستیکی و ...
  • کاربرد اسپری رنگ فلورسنت دوپلی کالر : این محصل نیز همچون اسپری قبلی که اشاره شد، برای رنگ کردن سطوحی با جنس های مختلف کاربردی می باشد.
  • کاربرد اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر : اغلب صنایع مختلف مشتریان این محصول هستند. زیرا همانطور که از نامش پیداست، رنگ نسوز است و می توان برای رنگ کردن قطعاتی که در معرض دما و حرارت بالا قرار دارند، استفاده شود.
  • کاربرد اسپری رنگ دودی و چراغ طلق خودرو دوپلی کالر : برای دودی کردن شیشه ماشین (اتومبیل) و همچنین رنگ کردن چراغ خودرو از این محصول استفاده می شود.
  • کاربرد اسپری کیلر دوپلی کالر : اسپری کیلر دو نوع مات و براق دارد و برای مات کردن و براق کردن سطوح مختلف از این نوع اسپری استفاده می شود.
  • کاربرد اسپری آستری دوپلی کالر : از این محصول هم برای زیرسازی سطوحی که قرار است با اسپری رنگ شوند، استفاده می شود.
اسپری رنگ دوپلی کالر چیست؟
اسپری رنگ های دوپلی کالر مجموعه رنگ های با کیفیت هستند که در قوطی های استوانه ای شکل بسته بندی شده اند و پوشش دهی فوق العاده بالایی روی سطح پس از رنگ امیزی ایجاد می کنند.
چگونه اسپری رنگ دوپلی مورد نظر را انتخاب کنیم؟
با استفاده از کاتالوگ رنگ دوپلی کالر به راحتی می توانید انواع رنگ های دوپلی را مشاهده و انتخاب کنید.
تفاوت اسپری رنگ رال دوپلی کالر با اسپری رنگ افکت دوپلی کالر چیست؟
هر دو پوشش دهی فوق العاده بالایی روی سطح ایجاد می کنند اما اسپری رنگ افکت دوپلی کالر اگر در برابر اشعه ماورا بنفش قرار بگیرد واکنش نشان می دهد.
ارسال نظر / پرسش در مورد کاربرد اسپری دوپلی کالر چیست ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح