دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آاگ bsb 18 c2 bl aeg

گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1581
سه نظام 1.5 تا 13 میلی متری اتوماتیک
دارای باتری لیتیوم
بیشترین گشتاور دریل 60 نیوتن متر
قابلیت حالت چکشی
شارژر بسیار با کیفیت
دارای کیف بسیار مستحکم
چراغ led پر نور
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت آ ا گ ابزار شارژی، دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آ ا گ BSB 18 C2 Bl AEG را به گونه ای طراحی نموده که تمام قابلیت های یک دریل شارژی مناسب را در آن جای داده است دریل پیچ گوشتی چکشی 18 ولت آ ا گ ، برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها و دریل کاری به صورت چکشی استفاده می گردد با داشتن این نوع دریل شارژی دیگر نیازی به پیچ گوشتی های دستی برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها ندارید شرکت آ ا گ با تولید پیچ گوشتی شارژی آ ا گ  bsb 18 c2 bl توانسته راحتی و سهولت کاربر را فراهم کند. ویژگی های مهم و کاربردی که این دریل پیچ گوشتی شارژی دو سرعته می تواند داشته باشد قابلیت سیستم چرخش چپگرد راستگرد آن است که می توان دریل پیچ گوشتی را برای سوراخکاری و یا پیچ کاری به دو صورت چپ و راست انجام داد همچنین گیربکس دو سرعته دریل شارژی آ ا گ موجب بهبود عملکرد دستگاه شده و سرعت عمل این ابزار شارژی را افزایش می دهد .
شرکت آ ا گ یک چراغ ال ای دی بر روی این دریل پیچ گوشتی شارژی aeg نصب نموده تا کسانی که در محیط های کم نور مشغول به کار هستند کمک ویژه ای داشته باشد همچنین برای جلوگیری از ایجاد ضربه به دریل یک کیف مخصوص حمل نیز برای این دستگاه طراحی شده است.دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آ ا گ BSB 18 C2 Bl AEG ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توان گفت دریل خانگی مناسب نیز محسوب می شود دریلی که هم قابلیت دریل کاری و هم قابلیت پیچ کاری را دارا می باشد .
این دریل پیچ گوشتی چکشی قابلیت سوراخکاری به صورت چکشی را دارد در صورتی که دریل پیچ گوشتی شارژی مدل bs 18 c2 bl از این قابلیت برخوردار نیست و همین تفاوت باعث شده که این دو دریل از یکدیگر متمایز شوند .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آاگ bsb 18 c2 bl aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح