دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 12 ولت آاگ bsb 12 g3 li a eg

گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1570
گیربکس دو سرعته بسیار با کیفیت
مجهز به کنترل ترکمتر 24 حالته
وزن مناسب و ایده آل
سوراخکاری چوب و فولاد با قطر به ترتیب 30 و 10 میلی متر
باتری 12 ولت از جنس لیتیوم
کیف با کیفیت جهت سهولت در حمل و نقل
مجهز به 3 نظام 10 میلیمتری اتوماتیک
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 12 ولت آ ا گ BSB 12 G3 Li A EG   ، با داشتن گیربکس دو سرعته و قابلیت های دیگرش از سرعت بسیار بالایی برای دریل کاری و پیچ کاری برخوردار است و همین امر باعث می شود کارها در مدت زمان کم تری انجام شود.دریل شارژی 12 ولت aeg ، مجهز به یک باتری بسیار مقاوم از جنس لیتیوم می باشد که در برابر فشار ، حرارت و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد این باتری می تواند در مدت زمان بالایی شارژ را نگهداری کند همچنین شارژر دریل شارژی آ ا گ aeg قابلیت شارژ سریع را هم دارد . از دیگر ویژگی های مهم و کارای این ابزار شارژی دارا بودن سیستم گردش به سمت چپ و راست است که به کاربر این امکان را می دهد پیچ کاری را در حالت چپ و یا راست انجام دهد. این دریل شارژی aeg با حالت چکشی که دارد می تواند سطوحی مانند چوب و فولاد را به صورت ضربه ای سوراخکاری کند.دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته آ ا گ A EG را می توان به عنوان بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی aeg معرفی نمود . این ابزار شارژی علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و می توان از آن به عنوان دریل خانگی مناسب نیز استفاده کرد .
قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ مدل bsb 12 g3 li ، با کیفیت مطلوبی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و برای خرید دریل شارژی دو سرعته آ ا گ می توانید به نمایندگی فروش ابزارآلات آ ا گ مراجعه نمایید .  
دریل پیچ گوشتی شارژی مدل bs 12g3 li مدل ساده تر و  با کیفیت این دریل شارژی bsb 12 g3 li می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 12 ولت آاگ bsb 12 g3 li a eg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح