دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آاگ bsb 14c li aeg

برند : آ ا گ
دسته بندی : دریل آ ا گ
گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1965
باتری بسیار مقاوم از جنس لیتیوم
مجهز به گیربکس دو سرعته جهت بهبود عملکرد دستگاه
شارژر با کیفیت با قابلیت شارژ سریع در مدت زمان بسیار کم
وزن مناسب و حجم کم
قابلیت سیستم چرخش برای سوراخکاری به صورت چپ و راست
سه نظام اتوماتیک 1.5 تا 13 میلی متری با کیفیت
کیف حمل مقاوم
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت آ ا گ یکی از معتبرترین شرکت ها در ساخت انواع ابزارآلات برقی و شارژی می باشد که توانسته بر اساس نیاز کاربران انواع دریل برقی و دریل شارژی را تولید و عرضه ی بازار نماید .  دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آ ا گ BSB 14C Li AEG یک نمونه از ابزارالات شارژی قدرتمند ، ساخته شده توسط شرکت آ ا گ می باشد . این دریل  پیچ گوشتی شارژی 14.4 ولت aeg با گیربکس دو سرعته و  با داشتن سیستم چرخش چپگرد راستگرد از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار است و توانایی باز و بسته کردن انواع پیچ ها را دارد . دریل پیچ گوشتی چکشی bsb 14c li آ ا گ انرژی مصرفی خود را از طریق باتری لیتیومی که در دستگاه تعبیه شده تامین می کند و قابلیت شارژ در مدت زمان بسیار کمی را دارد . این دریل چکشی دو سرعته aeg بر خلاف دریل پیچ گوشتی شارژی های دیگر مانند دریل پیچ گوشتی شارژی bs 14C LI ، قابلیت سوراخکاری در حالت چکشی را دارد و با سیستم ضربه زنی که دارد می تواند سطوح را با حالت چکشی سوراخکاری نماید .
شرکت آ ا گ یک کیف حمل مخصوص جهت جلوگیری از ایجاد ضربه به دریل،در کنار این ابزارشارژی قرار داده که باعث سهولت کاربر در جابه جایی دریل شده است  از این دریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ aeg می توان به عنوان دریل خانگی مناسب نیز استفاده نمود . قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی aeg،براساس کیفیت مطلوبش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است بنابراین ما به شما خرید دریل پیچ گوشتی چکشی 14.4 ولت آ ا گ را پیشنهاد می کنیم .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آاگ bsb 14c li aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح