دریل چکشی پیچ گوشتی شارژی 2 سرعته 12 ولت آاگ bsb 12c2 li aeg

گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1567
مجهز به گیربکس دو سرعته با کیفیت
سه عملکر متفاوت سوراخکاری ، دریل کاری به صورت چکشی و پیچ بند
کنترل گشتاور 18 حالته
باتری لیتیوم 12 ولت با کیفیت
مجهز به سه نظام 10 میلی متری اتوماتیک
قابلیت تعویض مته از 1.5 تا 10 میلی متر
ساخت کشور المان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت آ ا گ همیشه سعی برآن داشته که تمامی محصولات خود را از بهترین مواد اولیه برای ساخت قطعات ابزارآلات استفاده نماید. دریل چکشی پیچ گوشتی شارژی 2 سرعته 12 ولت آ ا گ BSB 12C2 LI AEG،نیز یکی از ابزارآلات شارژی با کیفیت تولید شده توسط شرکت آ ا گ می باشد این شرکت پیچ گوشتی شارژی bsb 12C2 Li را به عنوان بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی در بازار،معرفی نموده زیرا علاوه بر کیفیت مطلوبش قابلیت های منحصری را به آن اختصاص داده است . جهت بهبود عملکرد دریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ aeg  شرکت آ ا گ یک گیربکس مقاوم و مستحکم دو سرعته بر روی این دستگاه تعبیه نموده تا میزان طول عمر این ابزارشارژی را افزایش دهد . دریل چکشی پیچ گوشتی شارژی آ ا گ ، انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم با کیفیت تامین می کند . در قسمت زیر سه نظام این دستگاه یک چراغ ال ای دی می باشد که کاربر برای دید بهتر و دقت بیشتر می تواند آن را روشن کند این چراغ برای محیط های کم نور کارایی بسیاری دارد .
دارا بودن کیف حمل برای دریل چکشی شارژی آ ا گ ، باعث شده تا دریل از صدمه و آسیب محافظت شود همچنین سهولت کاربر را در حمل فراهم نموده است . قیمت دریل شارژی aeg بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد بنابراین با خرید پیچ گوشتی شارژی آ ا گ  می توانید در هزینه های خود کمی صدریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ ، پیچ گوشتی شارژی 2 سرعته آ ا گرفه جویی کنید .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی پیچ گوشتی شارژی 2 سرعته 12 ولت آاگ bsb 12c2 li aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح