راهنمای خرید سم پاش + نحوه استفاده صحیح سم پاش

راهنمای خریدرسم پاش دستی
در برخی از فصل های سال مخصوصا فصل تابستان میزان تعداد حشرات در منازل افزایش پیدا میکند این افزایش حشرات برای همه افراد ناخوشایند است و باعث میشود در ابتدای فصل تابستان خیلی از افراد برای رهایی از این حشرات روش های مختلفی را استفاده کنند، به همین علت بیشتر افراد از انواع اسپری های موجود حشره کش استفاده می کنند ولی خیلی وقت ها ممکن است این اسپری ها هم تاثیر زیادی نداشته باشند و افراد دنبال راه های  دیگری بی اندیشند سموم ترکیبی مایع یکی از روش های خیلی خوب برای از بین بردن حشرات در  فصل تابستان است که حتما باید با اسپری سمپاش استعمال بشود.
یکی از کاربرد های این روش این است استفاده از سموم های اماده روزانه معمولا به تکرار ان نیاز است و حشرات با یکبار سمپاشی از بین نمیروند این کار هزینه مجدد نیز دارد و سلامت افراد را هم به خطر می اندازد سموم ترکیبی که با سم پاش دستی اسپری میشوند ،به خاطر انتخاب  اثر بخشی و میزان قدرت مناسب با حشرات توسط افراد نیازی به سم پاشی روزمره ندارد و با یک بار سم پاشی صحیح افراد از شر این حشرات رها میشوند. اگر به دنبال خرید ابزارآلات باغبانی هستید حتما این مقاله را بررسی نمایید.
انواع سم پاش های دستی 
انواع و اقسام سم پاش های دستی متفاوتی وجود دارند و تفاوت ان ها در اندازه،ظرفیت و نازل های پاشش آن است.یا این که امکان دارد سم پاشی، ظرفیت 20 لیتررا داشته  باشد یا ظرفیت سم پاشی  دیگر 5/2لیتر باشد که نوع و موارد استفاده هر کدام از این سم پاش ها متفاوت است.
بعضی از سمپاش ها با وجود تفاوت هایی که با امشی پاش ها دارند ولی به ان ها شباهت هایی نیز دارند زیرا  همه، دارای یک شیلنگ و نازل و یک مخزن میباشند .ولی مدل های دیگری هم وجود دارند مثل سم پاش های کوچک دو ونیم لیتری که نازل و ماشه به خود بدنه ان متصل شده و شیلنگ ان حذف شده است.
سم پاش دستی با کیفیت باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد ؟                                                                   
استفاده از سم پاش دستی
اگر محیط مورد سم پاشی فضای کوچکی است  و قصد پاشیدن میزان خیلی کم سم را دارید بهتر است از سم پاش دستی دو ونیم لیتری استفاده نمایید که این نوع سم پاش ها دارای یک مخزن ،ماشه و نازل است و هنگام استفاده از این نوع مدل سم پاش ها باید دقت کرد که ابزار مورد نظر دارای ماشه و پمپ مناسب بدنه با جنس خوب و شیر و ماشه اطمینان باشد جهت حفاظت از کاربر و سموم.
ولی اگر محیط و فضای نسبتا بزرگ تری دارید حدود 10 الی 24 متر مربع و یا میزان سمی که میخواهید مورد استفاده قرار دهید کمی بیشتر از آن مقدار است، میتوانید از سم پاش 8 لیتری استفاده نمایید سمپاش های 8 لیتری علاوه بر موارد هایی که گفته شد دارای یک شیلنگ یک متری و انعطاف پذیر هم میباشد که این تجهیزات به علت حمل اسان و استفاده دقیق درست شده اند.اما اگر محیط یا فضای شما بیشتر از مساحت 24 متر مربع است باید از سمپاش 20 لیتری استفاده کنید و این مدل سم پاش هم مانند سمپاش 8 لیتری قابلیت پاشش های مختلفی را دارد ودارای شیلنگ بلند و نازل میباشد. لازم به ذکر میباشد کاربر حتما در هنگام سمپاشی باید از لباس ایمنی،عینک ایمنی و ماسک ایمنی مناسب استفاده کند که تاثیر گذاری سموم بر روی بدن کاربر به حداقل ممکن برسد.
 
سم پاش چیست؟
سم پاش ابزاریست که سم داخل آن ریخته می شود و برای از بین بردن آفت و حشرات بدون برخورد پوست دست با سم استفاده می شود.
سم پاش های دستی چه کاربردی دارند؟
این نوع سمپاش ها حجم کوچکی برای ذخیره سم دارند و برای سمپاشی های چند درخت و باغچه کوچک استفاده می شوند.
برای خرید بهترین سم پاش به چه نکاتی باید توجه کرد؟
باید به حجم سمپاش ، جنس ، قیمت سمپاش، نوع سمپاش و کیفیت آن توجه کرد.
ارسال نظر / پرسش در مورد راهنمای خرید سم پاش دستی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح