خمیر میل پوکس دوقلو جلاسنج سفید + قیمت عالی

برند : جلاسنج
دسته بندی : چسب دوقلو جلاسنج
خمیردوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj
77,000 تومان
کارتن 12 تایی
864,000 تومان
قیمت هر عدد : 72,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2294
مناسب برای ماکت سازان ، گل سازی ، پر کردن شکاف ها ، آب بندی حمام و دستشویی
انعطاف پذیری و شکل پذیری عالی قبل از خشک شدن
بسیار با دوام پس از خشک شدن
قابلیت برش و سنباده خوری
حجم 120 میلی لیتر
وزن 120 گرم
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی خمیر دوقلو میل پوکس جلاسنج سفید

خمیر میل پوکس جلاسنج سفید ، یکی از انواع خمیر میل پوکس جلاسنج است که به صورت خمیری دو جزئی بر پایه اپوکسی ساخته شده و کیفیت بی نظیرش باعث شده این چسب خمیری میل پوکس جلاسنج طرفداران زیادی داشته باشد. خمیر میل پوکس جلاسنج سفید برای بسیاری از مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد و به چسب میل پوکس هزارکاره نیز معروف است. میل پوکس جلاسنج سفید پس از سخت شدن عمر طولانی دارد و در برابر نفوذ آب و رطوبت خاصیت خود را از دست نمی دهد.

خمیردوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj

خمیردوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj ،  باکیفیت ترین خمیر میل پوکس سریع خشک ( خمیر دوقلو) در بازار چسب می باشد که به صورت عمده و تکی در کنار نمونه عمومی و مصرفی تر خود چسب خمیری میل پوکس جلاسنج در نمایندگی های فروش چسب جلاسنج به فروش می رسد. در این صفحه شما را با خمیر میل پوکس مجسمه سازی برند جلاسنج و کاربرد خمیر میل پوکس که به چسب میل پوکس نیز معروف است بیشتر آشنا می کنیم تا بهترین خمیر میل پوکس دو جزیی را خریداری نمایید. 

خمیر دوقلو میل پوکس جلاسنج سفید

خمیر میل پوکس جلاسنج ، خمیر دو جزئی بر پایه اپوکسی می باشد و به عنوان خمیر مجسمه سازی نیز استفاده می کنند و بیشتر کسانی که در مجسمه سازی فعالیت دارند به دلیل خشک شدن سریع  از خمیر دوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj  بسیار استقبال می کنند و به میل پوکس سریع خشک (خمیر دوقلو) شناخته شده است.

خمیر میل پوکس جلاسنج فوری

اگر بخواهیم از کیفیت چسب میل پوکس جلاسنج بگوییم ، به جرات می توان گفت محصولات شرکت جلاسنج از باکیفیت ترین مواد اولیه برای تولید خمیر اپوکسی میل پوکس جلاسنج استفاده نموده و از نظر کیفیت توسط کارشناسان ابزار میهن تایید شده است به همین دلیل فروشگاه ابزار میهن ، خمیر دوقلو میل پوکس جلاسنج را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند. در ادامه مطالب کاربرد چسب میل پوکس جلاسنج به طور کامل شرح داده می شود.

کاربرد چسب دوقلو جلاسنج سفید

کاربرد چسب دوقلو جلاسنج شامل موارد ذیل می باشد:

  • پر کردن منافذ و شکاف های ساختمانی 
  • آب بندی حمام و سرویس بهداشتی 
  • استفاده در مشاغل هایی همچون گل سازی ، مجسمه سازی
  • تعمیر قطعات فلزی و غیر فلزی
  • چسباندن قطعات شکسته
  • اتصال دادن سرامیک با چوب
  • ترمیم سوراخ روی اگزوز اتومبیل
  • رفع نشتی ها

کاربرد چسب دوقلو جلاسنج

خمیر اپوکسی میل پوکس جلاسنج jalasanj ، از ویژگی های منحصری برخوردار است که باعث شده به عنوان بهترین خمیر دوقلو میل پوکس فوری در بازار شناخته شود. یکی از ویژگی های منحصر این محصول پرفروش قابلیت خشک شدن سریع در15 دقیقه می باشد البته دمای محیط نیز روی خشک شدن خمیردوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj بسیار تاثیر گذار است. میل پوکس جلاسنج در دو محصول مشابه با تفاوت های جزیی به نام خمیردوقلو هزارکاره میل پوکس جلاسنج jalasanj و خمیردوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj به بازار عرضه می شوند. خاصیت رنگ پذیری ، سنباده خوری و انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی خمیردوقلو میل پوکس جلاسنج فوری محسوب می شود.

میل پوکس سریع خشک در دمای 25 درجه سانتی گراد پس از ترکیب به مدت زمان 15 دقیقه بعد خشک می شود اما برای خشک شدن کامل نیاز به 4 ساعت زمان دارد.

چسب دوقلو زیپر نمونه دیگر از چسب های دوقلو فولاد با کیفیت می باشد که مقاومت حرارتی بیشتری نسبت به سایر چسب ها دارد.

نحوه استفاده از چسب خمیری جلاسنج

برای استفاده از خمیر دوقلو فوری جلاسنج باید نحوه استفاده از چسب خمیری جلاسنج را بدانید فروشگاه ابزار میهن روش استفاده از چسب میل پوکس را به طور کامل شرح داده است:

ابتدا از خمیر دوقلو جلاسنج به مقدار مساوی ترکیب کرده و پس از ترکیب کامل ، به محل مورد نظر به مقدار لازم خمیر دوقلو jalasnj آغشته کنید توجه داشته باشید نسبت ترکیب این دو خمیر حتما باید یکسان باشد تا نتیجه عالی به دست آید. پس از آغشته کردن خمیردوقلو جلاسنج فوری به مدت 4 ساعت به محل چسبانده شده دست نزنید تا کامل خشک شود و شاهد نتیجه عالی پس از رعایت نکات خواهید شد.

برای چسباندن شیشه ، پلاستیک ، چوب و فلز می توانید از چسب دوقلو غفاری که یکی از پرفروش ترین چسب های بازار است استفاده نمایید.

قیمت چسب میل پوکس جلاسنج

قیمت چسب میل پوکس جلاسنج با توجه به کیفیت ساخت عالی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد به طوری که بسیاری از مصرف کنندگان چسب ، در زمینه مجسمه سازی و یا گل سازی خرید خمیر میل پوکس جلاسنج از نوع سریع خشک را نسبت به سایر برندها ترجیح می دهند.

قیمت چسب میل پوکس جلاسنج

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش چسب جلاسنج ، قیمت میل پوکس جلاسنج را بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته تا مشتریان گرامی علاوه بر رضایت از کیفیت خمیر دوقلو اپوکسی فوری جلاسنج از قیمت خمیردوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj نیز رضایت داشته باشند.این فروشگاه برای درزگیری درب و پنجره نیز بهترین اسپری فوم مانند اسپری فوم پلی اورتان آرازیم 600 میلی لیتری arazim را موجود دارد.

برای اطلاع از قیمت عمده میل پوکس جلاسنج از طریق واتساپ با همکاران ابزار میهن در ارتباط باشید.

میل پوکس آرام خشک

سرعت خشک شدن همه میل پوکس ها یکسان نیست و می توان گفت چسب های میل پوکس از نظر زمان خشک شدن به دو دسته میل پوکس آرام خشک و میل پوکس سریع خشک تقسیم بندی می شوند. معمولا میل پوکس آرام خشک پس از 4 ساعت ترکیب شدن خشک می شود و 16 ساعت بعد آماده شده و قابلیت استفاده را دارد. در صورتی که میل پوکس سریع خشک پس از 20 دقیقه ترکیب شدن خشک می شود و 4 ساعت بعد قابلیت استفاده را دارد.

اگر سرعت خشک شدن برایتان مهم نباشد می توانید از میل پوکس آرام خشک استفاده کنید.

ارسال نظر / پرسش در مورد خمیر دوقلو میل پوکس فوری سفید جلاسنج jalasanj
CAPTCHA
محمد کلاته در تاریخ چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ :
باسلام برای ترک سیلندر که روغن ریزی داره عالی هست
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح