اسپری قیر عایق رطوبتی گل پخش 450 میلی لیتر با ارزان ترین قیمت

اسپری قیر و عایق رطوبتی گل پخش
72,000 تومان
کد یکتای این محصول : 3075
عایق رطوبتی گل پخش ، قابلیت استفاده روی سطوح فلزی ، چوبی و سیمانی که در تماس با رطوبت آب هستند را دارد.
محافظت عالی از فلزات در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی
قابلیت استفاده بر روی گلگیرهای خودرو و کف کولر
اسپری قیر با قابلیت خشک شدن سریع
قدرت چسبانندگی بالا
اسپری قیر گلپخش به رنگ قهوه ای می باشد
حجم 450 میلی لیتر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

عایق کاری یکی از مواردی است که همیشه به ویژه برای آب و هوای مرطوب بسیار حائز اهمیت می باشد. عایق کاری یک لایه پوشش محافظ بر روی پشت بام ، دیوار ، لوله و تاسیسات در برابر رطوبت و نم ایجاد می کند و از ورود آسیب های جدی به ساختمان ، تاسیسات و حتی کف کولر جلوگیری می کند. اسپری قیر یکی از روش های بی دردسر و بسیار آسانی است که می توانید از آن برای استفاده در محل های دارای نشتی استفاده نمایید. اسپری قیر گل پخش یکی به عنوان یک عایق رطوبتی عمل کرده و با ایجاد یک پوشش محافظ از نشت رطوبت جلوگیری می کند.

اسپری قیر

یکی از بهترین  اسپری قیر های موجود در بازار اسپری قیر گل پخش می باشد که به علت استفاده از بهترین رزین های صنعتی و مواد عایق بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه و با استفاده از بهترین مواد عایق توسط شرکت گل پخش طراحی و تولید شده است ، که در نوع خود بسیار منحصر به فرد بوده و شرکت های محدودی دست به تولید چنین اسپری عایق رطوبتی نموده اند. قیمت مناسب ، کارایی بالا و کیفیت مطلوب این محصول سبب شده تا این اسپری عایق به عنوان یکی از بهترین برندهای این کار شناخته شود.

این محصول که به نام اسپری قیر خودرو نیز شناخته می شود، برای عایق بندی اتاقک و کف خودرو نیز کاربرد دارد. از آن جا که انواع گل و لای و مواد دیگر در معرض برخورد با کف اتاقک خودرو هستند، برای عایق کردن آن از اسپری قیر خودرو برای عایق بندی و افزایش طول عمر ان استفاده می شود.

برای خرید اسپری قیر می توانید همین حالا اقدام نمایید تا با ارسال فوری در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را دریافت نمایید.

اسپری قیر پلیمری

عایق کاری سطوح سوراخ شده که نشتی هم دارد از جمله کارهایی که علاوه بر خطر،  دردسرهای زیادی دارد زیرا اگر یک قسمت دچار نشتی آب شود ممکن است به محل مورد نظر آسیب وارد نماید. پس عایق کاری یکی از مهم ترین موارد جهت جلوگیری از نشت رطوبت است.

طی سال های اخیر وجود اسپری قیر سبب راحتی کارها شده است و کاربرد های فراوانی دارد؛ این اسپری برای محل هایی که پس از عایق کاری دچار نشتی شده مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول به راحتی قابل استفاده است و کاربرد های مختلفی دارند از این اسپری قیر درزگیر برای تمام سطوح فلزی ، چوبی و سیمانی که در تماس با رطوبت و آب قرار دارند می توان استفاده نمود. اسپری قیرپاش یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از نشت رطوبت می باشد.

اسپری عایق رطوبتی

اسپری قیر عایق در رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه و با استفاده از بهترین مواد عایق توسط شرکت گل پخش طراحی و تولید شده است ، که در نوع خود بسیار منحصر به فرد بوده و شرکت های محدودی دست به تولید چنین اسپری نموده اند. این نوع اسپری عایق رطوبتی ، برای محافظت و نگهداری لوازم های محیط اطراف که در معرض زنگ زدگی و خوردگی قرار دارند بسیار کاربرد دارد و عایق سازی سطح را با سرعت بالایی انجام می دهد.

اسپری عایق رطوبتی محافظت از زنگ زدگی فلزات و عایق کاری

کاربرد اسپری عایق رطوبتی شامل موارد ذیل می باشد:

  • عایق سازی لوله های آب و فاضلاب
  • عایق کاری دیوارهایی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند
  • عایق کاری کف آشپزخانه و استخرها
  • آب بندی ترک و شکاف ها
  • جلوگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی
  • عایق کاری کف کولر

قیمت مناسب ، کارایی بالا و کیفیت مطلوب این محصول سبب شده تا این اسپری عایق به عنوان یکی از بهترین برندهای این کار شناخته شود.

اسپری عایق کف کولر و فلزات

اسپری های عایق کاربرد های متنوعی دارند و از آن ها به عنوان چسب کف کولر یا قیر کف کولر استفاده می شود. این اسپری ها حتی در خودرو ها هم کاربرد دارد و به عنوان اسپری قیر کف خودرو  استفاده می شود از جمله کاربردهای دیگر این اسپری استفاده از آن در گلگیر و بدنه خودرو می باشد.

 

اسپری قیر عایق رطوبتی و اسپری عایق کف کولر و فلزات

 

اسپری ایزوگام

اسپری ایزوگام یکی از محصولاتی است که  میتوان از آن در حال حاضر بعنوان بهترین روش عایق بندی استخر سیمانی، سرویس های بهداشتی، حمام، پشت بام، چاله های اسانسور و... استاده نمود. این محصول دارای عایق رطوبتی نانو است که مقاومت شیمیایی پایداری در برابر انواع تغییرات دما و محیطی دارد. این اسپری رنگ به رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه می باشد و جزء بهترین رزین های صنعتی و مواد عایق توسط شرکت گل پخش می باشد اسپری ایزوگام دارای مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه می باشد. اسپری ایزوگام به عنوان یک عایق برای انواع سطوح که دچار سوراخ شده و همچنین قسمت هایی که دچار نشت آب می شود بسیار کاربردی است. در حقیقت این محصول یک عایق کاری کاملا بی دردسر برای انواع سطوح ایجاد می کند و به عنوان یک لایه پوشش محافظ بر روی پشت بام، دیوار، لوله و انواع تاسیسات قرار می گیرد. همچنین از این اسپری در مناطق مرطوب جهت مقابله و پوشش در برابر رطوبت و نم استفاده می شود.

این لسپری تنها برای استفاده در محیط های نم دار و مرطوب مورد استفاده نیست بلکه برای ایجاد یک لایه محافظ بر روی فلزات هم مورد استقاده قرار می گیرد. برای جلوگیری در برابر زنگ زدگی
مناسب برای بدنه و گلگیر انواع خودرو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های اسپری قیر

اسپری قیر که برای موارد مختلفی مثل خودرو، عایق بندی کف کولرهای آبی، سرویس بهداشتی و ... استفاده می شود، ویژکی هایی دارد که در این قسمت به ذکر این ویژگی ها خواهیم پراخت. از جمله ویژگی اسپری قیر عبارت است از :

  • آب بندی کامل سطوح
  • اجرای آسان
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • قابلیت ایجاد ضخامت بالا
  • مقاوم در برابر سرما (تا 20- درجه سانتی گراد)
  • مقاوم در برابر گرما (تا 70+ درجه سانتی گراد)
  • خشک شدن سریع
  • غیر سمی و غیر آتش زا
  • و ...

نحوه استفاده از اسپری قیر

جهت استفاده از اسپری قیر گل پخش باید ابتدا قوطي را براي مخلوط شدن ترکيبات داخلي خوب تکان دهيد. بعد از آن در فاصله ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر از سطح مورد نظرتان در چند نوبت تا رسیدن به ضخامت حدود 3 میلی متر می توانید آن را اسپری نمایید. بهتر است دمای ۱۵ الی ۳۵ درجه سانتی گراد فعاليت انجام شود تا چسبندگی بهتر و قوی تری داشته باشد. از این اسپری می توان تمامی سطوحی که در تماس با آب هستند مانند ؛  کف کولر، سطوح غوطه ور داخل آب مانند استخر و محل هایی که امکان نفوذ آب یا پوسیدگی وجود دارد استفاده نمود. نکته حائز اهمیت اینجاست که بهتر است قبل از اسپری نمودن حتما با استفاده از فرچه سیمی، سمباده و یا تینر کف کار را تمیز نمایید. از طرفی برای کارایی بهتر می توانید دوبار اسپری را انجام دهید و بهتر است  فاصله زمانی بین دو لایه اسپری کردن، حداکثر ۱ دقیقه باشد.

خرید اسپری قیر

برای خرید اسپری قیر گل پخش می توانید همین حالا اقدام نمایید تا با ارسال فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول عالی را دریافت نمایید. با توجه به اینکه ما در این مجموعه به پخش اسپری قیر می پردازیم برای خرید اسپری قیر به صورت عمده می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید تا با ارسال فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را دریات نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری قیر عایق رطوبتی گل پخش golpakhsh
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح