چسب میل پوکس جلاسنج - خمیر هزار کاره

برند : جلاسنج
دسته بندی : چسب دوقلو جلاسنج
خمیردوقلو هزارکاره میل پوکس جلاسنج jalasanj
57,000 تومان
کارتن 12 تایی
612,000 تومان
قیمت هر عدد : 51,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2295
چسب میل پوکس ، یک چسب همه کاره برای چسباندن پلاستیک ، شیشه ، چرم ، ترمیم و تعمیر قطعات می باشد
مناسب برای پر کردن درز سرویس بهداشتی و حمام
چسب میل پوکس خمیری قابلیت سنباده خوری ، برش و انعطاف پذیری بالا را دارد
قابلیت خشک شدن کامل تا دو ساعت
ساخته شده بر پایه اپوکسی
وزن 120 گرم
قابلیت تحمل حرارت بالا
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب میل پوکس چیست ؟

چسب میل پوکس یک چسب اپوکسی پرطرفدار بازار است که در نام های مختلف مانند خمیر میل پوکس ، چسب دوقلو خمیری ، چسب خمیری همه کاره در بازار می شناسند. چسب میل پوکسی  از خانواده اپوکسی ها می باشد که به صورت خمیری دو جزئی برای کاربردهای خانگی و صنعتی ساخته شده اند و در جهان میل پوکس با نام های مختلفی مانند میلی پوت و یا خمیر اپوکسی شناخته شد و امروزه به دلیل کاربردی بودن چسب اپوکسی خمیری شرکت های مختلفی با برندهای متفاوت اقدام به تولید چسب میل پوکس در سراسر جهان نموده اند.

خمیر میل پوکس چیست؟تاریخچه تولید اولین خمیر میل پوکس

چرا به milpox ، چسب دوقلو خمیری نیز می گویند؟ میلیپوکس از دو جزء رزین و هاردنر سخت کننده ساخته شده و ترکیب یکسان این دو باعث ایجاد یک چسب خمیری شکل باکیفیت برای چسباندن فلزات و ترمیم و تعمیرات لوازم های مختلف می شود.

در کشور ایران یکی از پرفروش ترین چسب میل پکس ، چسب خمیری جلاسنج  است که به صورت دو خمیر دو جزئی منجمد شکل در وزن 100 گرم بسته بندی و به بازار عرضه می شوند. چسب جلاسنج خمیری را می توان برای تعمیر و ترمیم فلزات ، پلاستیک ، چوب و شیشه استفاده نمود و در مکان هایی که امکان جوشکاری وجود ندارد می توان از چسب هزارکاره و یا همان خمیر میل پوکسی استفاده کرد.

یکی دیگر از انواع چسب ها بر پایه اپوکسی ، چسب دوقلو غفاری می باشد که برای چسباندن چوب ، پلاستیک ، شیشه و فلز استفاده می شود.

میل پوکس جلاسنج چیست؟

میل پوکس خمیری جلاسنج یکی از پرفروش ترین خمیر دوقلو اپوکسی در کشور ایران است که از نظر کیفیت حرف اول را در بازار می زند. چسب دوقلو اپوکسی جلاسنج بر پایه اپوکسی ساخته شده و برای ترمیم قطعات شکسته ای که قطعه ای از آن گم شده است بسیار کاربرد دارد. برای مثال از خمیر اپوکسی جلاسنج می توانید به عنوان یک ترمیم کننده روی قطعه گم شده و یا شکسته شده استفاده کنید و سپس با استفاده از رنگ های روغنی سطح شکسته شده را رنگ آمیزی کنید.

چسب میل پوکس جلاسنج قابلیت تحمل دمای بالا را دارد و به همین دلیل به عنوان چسب میل پوکس برای رادیاتور جهت پر کردن سوراخ رادیاتور و یا آبگرمکن استفاده می شود. شما می توانید از خمیر جلاسنج برای پر کردن درزهای سرویس های بهداشتی و حمام نیز استفاده کنید چرا که میل پوکس جلاسنج دوام عالی در برابر رطوبت دارد و از رشد قارچ و کپک نیز در محیط های مرطوب جلوگیری می کند. کیفیت چسب خمیر دوقلو میل پوکس جلاسنج چه از نوع خمیر دوقلو هزار کاره میل پوکس جلاسنج و یا خمیر دوقلو اپوکسی میل پوکس سفید بسیار عالی می باشد چرا که شرکت چسب جلاسنج برای تولید چسب اپوکسی جلاسنج از با کیفیت ترین مواد استفاده نموده است. 

مجسمه سازی با خمیر میل پوکس یکی از کاربرد چسب دوقلو جلاسنج در صنعت مجسمه سازی می باشد.

چسب خمیر دوقلو میل پوکس جلاسنج ، یکی از با کیفیت ترین چسب میل پوکس جلاسنج است که به دلیل استقبال بسیاری از مصرف کنندگان از این نوع خمیر دوقلو هزار کاره میل پوکس به صورت عمده و تکی در نمایندگی های فروش چسب جلاسنج به قیمت عمده به فروش می رسد.

خمیر دوقلو میل پوکس هزارکاره جلاسنج بهترین خمیر میل پوکس مجسمه سازی

با استفاده صحیح از خمیر دوقلو هزار کاره میل پوکس جلاسنج ، نتیجه عالی پس از چسبانده شدن به دست می آید.

فروشگاه ابزار میهن کاربرد چسب دوقلو جلاسنج ، نحوه استفاده از چسب خمیری جلاسنج را در این صفحه به طور کامل شرح داده است پیشنهاد می شود تا آخرین مطالب با ما همراه باشید

کاربرد چسب میل پوکس دوقلو جلاسنج

چسب دوقلو جلاسنج خمیری همانطور که در مطالب قبل هم گفته شد یک چسب خمیری همه کاره و به اصطلاح چسب هزار کاره است که برای چسباندن پلاستیک ، شیشه ،چرم ، پارچه ، ترمیم شکستگی قطعات ، پر کردن درزها استفاده می شود. طیف گسترده کاربرد چسب دوقلو جلاسنج باعث شده تا از این نوع چسب خمیری میل پوکس در صنایع و مشاغل های مختلف نیز استفاده شود. بخشی از کاربرد چسب میل پوکس به شرح ذیل می باشد:

  • چسب دوقلو خمیری جلاسنج در مشاغل هایی مانند مجسمه سازی و گل سازی کاربرد دارد.
  • پر کردن منافذ و شکاف های ساختمانی با چسب دو جزئی جلاسنج
  • آب بندی سرویس های بهداشتی و حمام با ماندگاری بالا
  • بسیار پرکاربرد برای مشاغل هایی مانند لوله کشی
  • چسب دوقلو جلاسنج خمیری برای ترمیم  ترک خوردگی سیلندر خودرو استفاده می شود
  • ترمیم کف کولرهای آبی سوراخ شده توسط چسب دوقلو اپوکسی جلاسنج
  • در صنعت ماکت سازی از چسب میل پوکسی جلاسنج به عنوان قالب گیری استفاده می کنند.

کاربرد چسب میل پوکس جلاسنج هزار کاره برای چسباندن پلاستیک ، شیشه ، سرامیک ، چرم

چسب دوقلو میل پوکس جلاسنج هزار کاره را می توانید برای چسباندن کاشی ، سرامیک ، کاغذ نیز استفاده کنید کاربرد بسیار این محصول باعث شده تا به خمیر دوقلو هزار کاره (میل پوکس) جلاسنج شناخته شود. استفاده از چسب خمیری اپوکسی تا حد زیادی هزینه تعمیرات را کاهش می دهد.

خمیر میل پوکس جلاسنج ، قابلیت انعطاف پذیری ، رنگ پذیری ، سنباده خوری را دارد و پس از خشک شدن از ماندگاری بالایی برخوردار است و مقاومت حرارتی چسب دوقلو جلاسنج نسبت به سایر چسب میل پوکس بالاتر است.


لازم به ذکر است برای درزگیری و آب بندی علاوه بر چسب دوقلو میل پوکس می توانید از انواع اسپری فوم مانند اسپری فوم پلی اورتان آرازیم 600 میلی لیتری arazim ، اسپری فوم پلی یورتان سیستا ترکیه Sista استفاده نمایید.

روش استفاده از چسب میل پوکس

نحوه استفاده از چسب خمیری جلاسنج ، از مهم ترین بخشی است که مصرف کننده چسب میل پوکس جلاسنج باید اطلاعات کامل داشته باشد. به همین دلیل فروشگاه ابزار میهن طریقه مصرف چسب میل پوکس جلاسنج را به طور کامل شرح داده است ، تا نتیجه عالی پس از استفاده از چسب جلاسنج دوقلو به دست آید.

روش استفاده از خمیر میل پوکس

ابتدا از خمیر دوقلو جلاسنج ، به طور مساوی ترکیب کنید ، مساوی بودن ترکیب این دو خمیر میل پوکس جلاسنج ، بسیار مهم است بنابراین به این نکته حتما توجه کنید. پس از آغشته کردن چسب خمیری میل پوکس jalasanj به سطح مورد نظر 4 الی 5 ساعت دست نزنید.

با رعایت نکات گفته شده درباره طریقه مصرف چسب میل پوکس جلاسنج ، شاهد نتیجه عالی پس از چسبانده شدن سطح خواهید شد.

چسب میل پوکس برای رادیاتور

از آنجایی که خمیر میل پوکسی برای ترمیم و پر کردن سوراخ نیز استفاده می شود و مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد دارد از این رو از چسب میل پوکس برای رادیاتور جهت ترمیم و پر کردن سوراخ های رادیاتور می توان استفاده کرد و با کم ترین هزینه رادیاتور و ابگرمکن هایی که نشتی می دهند را می توان تعمیر و ترمیم کرد.

زمان خشک شدن چسب دوقلو جلاسنج

میل پوکس جلاسنج در دو نوع میل پوکس آرام خشک و سریع خشک عرضه می شود. میل پوکس سریع خشک ، سرعت خشک شدن بالایی پس از استفاده دارد و در کم ترین زمان ممکن خشک می شود. میل پوکس آرام خشک و یا همان خمیر آرام خشک زمان بیشتری برای خشک شدن کامل نیاز دارد به همین دلیل کاربر فرصت کافی برای ترمیم را دارد. سعی کنید تا حد ممکن از میل پوکس آرام خشک استفاده کنید تا برای ترمیم با کیفیت بالا زمان کافی داشته باشید. میل پوکس جلاسنج آرام خشک یکی از بهترین خمیر میل پوکس های بازار می باشد.

حلال چسب میل پوکس چیست ؟

ممکن است در حین استفاده از چسب خمیری میل پوکس لباس ، دست و یا ابزارتان به چسب آغشته شود و اطلاعاتی درباره حلال چسب میل پوکس برای جداسازی خمیر میل پوکس نداشته باشید. حلال چسب خمیری جلاسنج به شرح ذیل می باشد:

  1. استون صنعتی
  2. پاک کننده چسب تری سدیم فسفات
  3. الکل ایزو پروپیل
  4. تینر
  5. سرکه برای جداسازی چسب از روی پوست

خرید چسب میل پوکس جلاسنج

خرید چسب میل پوکس با مناسب ترین قیمت را در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش چسب جلاسنج تجربه کنید. ابزار میهن با ارائه بهترین خدمات ، خرید چسب میل پوکس جلاسنج به صورت اینترنتی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده تا در اتلاف زمان و هزینه اضافه صرفه جویی شود. چسب دوقلو جلاسنج خمیری با تضمین کیفیت و با ارسال فوری به سراسر نقاط کشور توسط فروشگاه اینترنتی ابزار میهن تحویل داده می شود.

خرید خمیر میل پوکس جلاسنج در فروشگاه ابزار میهن به قیمت فروش عمده و به صورت عمده و تکی انجام می شود.

قیمت چسب میل پوکس جلاسنج

قیمت چسب خمیری جلاسنج با توجه به کیفیت بی نظیرش مقرون به صرفه است و شما می توانید با کم ترین هزینه یک خمیر اپوکسی دو جزئی باکیفیت را خریداری کنید و برای چسباندن ، ترمیم وتعمیر لوازم های خانگی و صنعتی از آن استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت چسب میل پوکس و مشخصات بیشتر از طریق چت واتساپ با همکاران آنلاین ابزار میهن در ارتباط باشید.

اگر برای چسباندن دو قطعه با خشک شدن سریع نیاز به چسب دوقلو دارید ، چسب دوقلو زیپر نیز گزینه مناسب برای خرید است که در برابر دمای بالا دوام زیادی دارد.

قیمت چسب میل پوکس جلاسنج هزار کاره در نمایندگی فروش چسب جلاسنج

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب میل پوکس خمیری دوقلو جلاسنج
CAPTCHA
در تاریخ جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ :
باسلام مقاومت دمایی چسب برای دماهای زیر صفر چقدره؟؟ من برای چسباندن و آبندی لوله سردخانه یخچال میخوام که علاوه بر دمای زیر صفر با روغن و‌گاز و مواد شیمیایی هم در تماس هست آیا کارایی داره؟؟
سلام وقت بخیر چسب میل پوکس جلاسنج برای دما های در حد منفی 18 هم میتونه کاربرد داشته باشه
در تاریخ جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ :
با سلام و عرض ادب و احترام ، من با این خمیر معجزه‌گر تا بحال چه کارها که نکردم ، از قوری بست زدن ، بتونه کاری درب فلزی ، آب‌بندی و درزگیری نبشی سقف بالکن ، و مرمت شکستگی سنگ نمای ساختمون … فقط مونده ببینم میشه استخوون شکسته راهم جوش بده یا نه !😀 یعنی که آفرین به سازنده‌ش و دست ابزار میهن درد نکنه که با قیمتی منصفانه این محصول جادویی رو در اختیار مردم قرار میده 👈🌺👉
ehsan در تاریخ جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ :
سلام وقت بخیر من چند روز پیش سیلندر ماشینم ترک خورد این چسب رو‌استفاده کردم الان دیگه اب نمیده رفتم پیش مکانیک گفت از داخل سیلندر هم میشه چسب زد که محکم تر بشه ایا میشه مشکلی نداره؟؟ بعدش ماندگاریش بیشتر‌میشه؟؟ ضرر نداره ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر چسب میل پوکس یک محصول چندین کاره میباشد که در محیطی که جناب عالی فرمودید هم میتونه کاربرد خوبی داشته باشه و مقاومت کند
خسرو رضایی در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ :
سلام خدا وکیلی درز پولیکا راحت اببند کرد دستش درد نکند
جواد خوش روش در تاریخ جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ :
من تجربه شخصی خودم را میگم باک بنزینم از جنس فایبر گلس بوده به قطر یه بند انگشت سوراخ شده بود و بعد از کلی هزینه و تجربه بهترین چسب های بازار و در نهایت پس از باز کردن باک وجوش پلاستیک باز هم ریز سوراخ هایی داشت که بنزین نشت میداد و با نا امیدی چسب میل پوکس سریع خشک را گرفتم زدم کمتر از سه ساعت چنان آب بندی کرده که حتی یک قطره نشت نداره بسیار عالی به همه پیشنهاد میکنم قبل از پیدا کردن راه حل مناسب اول این خمیر را تست کنند مثل من هزینه های ۱۰ برابری ندن.
کمال مهدوی در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ :
فروشگاه اصلیتون موجوده اینجا ناموجود مجبور شدم برم بازار
سلام وقت بخیر اینجا هم ناموجود نیست فقط به علت محدودیت تعداد قیمت داخل سایت قرار نمیگیره انشالله این مشکل به زودی حل خواهد شد
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح