اره فارسی بر ماکیتا ls1040 makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : اره ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1915
موتور قدرتمند با عملکرد بسیار عالی
امکان برش اریب در زاویه 45 درجه به چپ
کلید ترمز الکترونیکی جهت متوقف شدن دستگاه پس از رها کردن دکمه
مجهز به کیسه مخصوص گرد و غبار
مجهز به عایق دوبل با کیفیت
قابلیت برش در زاویه 90 درجه با عمق 95*90/5 میلی متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اره فارسی بر ماکیتا ls1040 MAKITA از مجموعه ابزار آلات برقی است که برای برش قطعات های چوبی و آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت فوق العاده بالایی در برش قطعات دارد فارسی بر ls1040 ماکیتا به راحتی می تواند برش به صورت اریب در زاویه ی 45 درجه به سمت چپ و راست را ایجاد کند و همین امر سهولت کاربر را برای برش فراهم نموده است . شرکت ماکیتا جهت تمیز کاری بیشتر در حین کار یک کیسه ی مکش گرد و غبار بر روی این فارسی بر ماکیتا تعبیه نموده تا براده های چوب و گرد و غبار را از روی سطوح جمع آوری نماید ضمنا یک ریل کشویی بر روی این ابزار برقی نصب شده تا از خستگی کاربر در حین کار تا حدودی جلوگیری شود . اره فارسی بر makita انرژی مصرفی خود را از طریق برق شهری تامین کرده و جهت کنترل سرعت دستگاه مجهز به کنترل سرعت الکترونیکی نیز می باشد . قیمت فارسی بر ماکیتا 1040 ، نسبت به سایر محصولات مشابه خود بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و کسانی که به این نوع فارسی بر 1040 makita  نیاز دارند ما خرید فارسی بر ls1040 ماکیتا را پیشنهاد می کنیم .
همانطور که گفته شد فارسی بر 1040 ماکیتا قابلیت برش اریب 45 درجه به چپ و راست را دارد اما در مدل ls0714 ماکیتا قابلیت برش به صورت 45 درجه به سمت راست و 5 درجه به سمت چپ می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره فارسی بر ماکیتا ls1040 makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح