اره گردبر ماکیتا 5806b makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : اره ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1912
موتور فوق العاده قدرتمند
مناسب برش های قطور با حجم زیاد
بسیار مناسب برای برش های چوبی ، برش های طولی و عرضی
بدنه ای بسیار مقاوم در برابر ضربه
دسته ی ارگونومیک
قابلیت برش در زاویه های 45 و 90 درجه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کسانی که در کارهای نجاری و مبلمان سازی مشغول به فعالیت هستند از اره گردبر و یا همان اره دیسکی بسیار استفاده می کنند زیرا اره گردبر قابلیت برش های سنگین را دارند . اره گردبر ماکیتا 5806B MAKITA ، اره برقی است که شرکت ماکیتا آن را از با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه نموده و قابلیت برش در زاویه های 45 و 90 درجه را با عمق هایی به ترتیب 44 و 65 میلی متر را دارد این گرد بر makita ، از یک دسته ی ارگونومیکی برخوردار می باشد که در حمل و جابه جایی سهولت کاربر را در کار فراهم نموده است . لازم به ذکر است هنگام استفاده اره گرد بر ماکیتا دقت داشته باشید که پیچ و یا میخی در کنار این اره برقی وجود نداشته باشد چرا که با برخورد تیغ اره با میخ امکان صدمه به تیغه اره و خود کاربر وجود دارد بنابراین در حین استفاده از اره گردبر ماکیتا 5806b دقت لازم را داشته باشید .
قیمت makita 5806b با کیفیت مطلوبش مناسب بوده و یکی از بهترین اره گردبر موجود در بازار می باشد که از عملکرد فوق العاده عالی برخوردار است اره گردبر چوب ماکیتا ، اره گردبر 5806 ، اره گردبر ماکیتا.


 

ارسال نظر / پرسش در مورد اره گردبر ماکیتا 5806b makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح