اره گردبر ماکیتا n5900b makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : اره ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی یکساله ی شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1913
ساخته شده از با کیفیت ترین مواد اولیه
موتور فوق العاده قدرتمند و سرعت العمل بسیار عالی
امکان برش اریب در زوایه 45 درجه به چپ
مجهز به عایق دوبل بسیار با کیفیت
استفاده برای برش های طولی , عرضی و شیاری
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اره گرد بر ماکیتا N5900B MAKITA ، یک اره نجاریست که معمولا نجارها برای برش های طولی و عرضی چوب و یا ایجاد شیار در چوب استفاده می نمایند و نام دیگر آن اره دیسکی می باشد در کابینت سازی و یا صنعت چوب و تمام کسانی که با چوب سرو کار دارند اره گردبر را به خوبی می شناسند . حتما برای خرید اره گردبر ابتدا به کیفیت و سپس به نوع کارایی آن توجه می کنید اره گردبر ماکیتا n5900b علاوه بر کیفیت مناسب تمام ویژگی های کاربردی را نیز در خود جای داده  به طوری که به عنوان یکی از بهترین اره گردبر از محصولات ماکیتا شناخته شده است . اره گرد بر makita ، قابلیت برش اریب در زاویه ی 45 درجه به چپ را دارد و علاوه برآن می تواند در زاویه 90 درجه تا عمق 85 میلی متر سطوح هایی مانند چوب را برش دهد با پیشرفت تکنولوژی و ساخت اینگونه اره ها در اتلاف وقت کاربر صرف جویی شده و از سرعت بیشتری در حین برش ، اره های گردبر برخوردار هستند . همچنین بدنه گردبر n 5900b  از یک  پوشش ایمنی  برخوردار است که در حین برشکاری ایمنی کاربر را تضمین می کند .
قیمت اره دیسکی ماکیتا مدل n5900b با کاربردهای بسیاری که دارد مقرون به صرفه بوده و خرید این اره گردبر برقی ماکیتا می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی که به این نوع ابزار برقی نیاز دارند باشد

ارسال نظر / پرسش در مورد اره گردبر ماکیتا n5900b makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح