اره فارسی بر کشوئی ماکیتا ls1016 makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : اره ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1916
توان 1510 وات
امکان برش در زاویه 45 درجه به صورت چپ و راست
مجهز به کنترل سرعت الکترونیکی
کیسه مکش گرد و غبار
کلید ترمز الکترونیکی
مجهز به ریل کشویی با کیفیت از جنس فولاد
حفاظ ایمنی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اره فارسی بر کشوئی ماکیتا ls1016 MAKITA از مجموعه ابزار آلات برقی است که برای برش قطعات های چوبی و آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت فوق العاده بالایی در برش قطعات دارد فارسی بر ls1016 ماکیتا به راحتی می تواند برش به صورت اریب در زاویه ی 45 درجه به سمت چپ و راست را ایجاد کند و همین امر سهولت کاربر را برای برش فراهم نموده است . شرکت ماکیتا جهت تمیز کاری بیشتر در حین کار یک کیسه ی مکش گرد و غبار بر روی این فارسی بر ماکیتا تعبیه نموده تا براده های چوب و گرد و غبار را از روی سطوح جمع آوری نماید ضمنا یک ریل کشویی بر روی این ابزار برقی نصب شده تا از خستگی کاربر در حین کار تا حدودی جلوگیری شود . فارسی بر کشویی makita انرژی مصرفی خود را از طریق برق شهری تامین کرده و جهت کنترل سرعت دستگاه مجهز به کنترل سرعت الکترونیکی نیز می باشد . قیمت فارسی بر ماکیتا 1016 ، نسبت به سایر محصولات مشابه خود بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و کسانی که به این نوع فارسی بر کشویی 1016 makita  نیاز دارند ما خرید فارسی بر ls1016 ماکیتا را پیشنهاد می کنیم .
همانطور که گفته شد فارسی بر 1016 ماکیتا قابلیت برش اریب 45 درجه به چپ و راست را دارد اما در مدل ls0714 ماکیتا قابلیت برش به صورت 45 درجه به سمت راست و 5 درجه به سمت چپ می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره فارسی بر کشوئی ماکیتا ls1016 makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح