دریل پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آاگ bs 14c li aeg

گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1574
حداکثر گشتاور 50 نیوتن متر
مجهز به گیربکس دو سرعته جهت بهبود عملکرد
باتری 14.4 ولتی از جنس لیتیوم
وزن بسیار سبک و کم حجم
سه نظام اتوماتیک 1.5 تا 13 میلی متری
شارژر با کیفیت
کیف حمل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آ ا گ BS 14C Li AEG  ، توانایی انجام دریل کاری انواع سطوح مانند چوب و فولاد را دارد این دریل شارژی می تواند علاوه بر دریل کاری انواع پیچ ها را به راحتی باز و بسته کند شرکت آ ا گ ، از بهترین مواد اولیه برای تولید این دریل پیچ گوشتی شارژی 14.4 ولت aeg ، استفاده نموده است . دریل پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آ ا گ BS 14C Li AEG ، انرژی مصرفی خود را از طریق باتری لیتیوم با کیفیت تامین می کند شارژر این ابزار شارژی توانایی شارژ سریع در مدت زمان کم را دارد.دریل پیچ گوشتی شارژی دو سرعته آ ا گ از وزن بسیار سبکی برخوردار است و وزن سبکش موجب عدم خستگی کاربر در استفاده های طولانی مدت می شود . این دریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ bs 14c li aeg ، به علت کیفیت مطلوبش شامل گارانتی طولانی مدت (25 ماهه ) شرکت اطلس کوشا شده است . از دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته aeg ، می توان به عنوان دریل خانگی مناسب نیز استفاده نمود .
دریل پیچ گوشتی bs 14c li آ ا گ مجهز به حالت دریل کاری به صورت چکشی نمی باشد اما دریل پیچ گوشتی bsb 14C li آ ا گ علاوه بر حالت پیچ گوشتی دارای عملکرد چکشی در حین سوراخکاری نیز می باشد و این دو تفاوت باعث شده که این دو دریل شارژی از هم متمامیز شوند .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آاگ bs 14c li aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح