دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14 ولت آاگ bsb 14 g3 li aeg

برند : آ ا گ
دسته بندی : دریل آ ا گ
گارانتی : دارای گارانتی 25 ماه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1962
کنترل ترکمتر 24 حالته
قابلیت سوراخکاری چوب و فلز با قطر به ترتیب 32 و 13 میلی متر
سیستم گردش سوراخکاری به سمت چپ و راست
قابلیت 3 عملکرد متفاوت (دریل کاری ساده - سوراخکاری چکشی و پیچ کاری )
شارژر با کیفیت
وزن بسیار سبک و ایده آل
گیربکس دو سرعته با کیفیت جهت افزایش طول عمر ابزار
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آ ا گ BSB 14 G3 LI AEG ، ابزار شارژی با کیفیتی می باشد که توسط شرکت آ اگ تولید شده است . با داشتن دریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ دیگر نیازی به بستن پیچ ها با پیچ گوشتی های دستی نیست این دریل شارژی به راحتی می تواند انواع پیچ ها را باز و بسته کند و می توان گفت دریل پیچ گوشتی دو سرعته bsb14 g3 li سه عملکرد متفاوت (دریل کاری ساده ، دریل کاری چکشی ، پیچ کاری ) را با سرعت عمل بالایی می تواند انجام دهد.از دیگر ویژگی های کاربردی این دریل شارژی 14 ولت aeg داشتن سیستم چرخش سوراخکاری چپگرد راستگرد می باشد که این امکان را به کاربر می دهد پیچ کاری و یا سوراخکاری به سمت چپ و یا راست انجام شود . دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14.4 ولت آ ا گ BSB 14 G3 LI AEG ، دارای یک باتری از جنس لیتیوم است که انرژی خود را از طریق این باتری تامین می کند این باتری در برابر حرارت و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد و از طول عمر بیشتری نسبت به سایر باتری ها برخوردار است .
پیچ گوشتی شارژی  آ ا گ ، دارای دسته ار گونومیک و بسیار راحتی می باشد که در  استفاده های طولانی مدت از خستگی کاربر جلوگیری می کند تمام این قابلیت ها باعث شده این ابزار شارژی به عنوان بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی شناخته شود همچنین این دریل چکشی پیچ گوشتی 14 ولت آ اگ به عنوان دریل خانگی نیز استفاده می شود .
قیمت دریل شارژی aeg علاوه بر کیفیت مطلوبش بسیار مقرون به صرفه است بنابراین خرید دریل شارژی آاگ می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آلی برای شما کاربران باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 14 ولت آاگ bsb 14 g3 li aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح