دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آاگ bsb 18cbl aeg

برند : آ ا گ
دسته بندی : دریل آ ا گ
گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1977
باتری 18 ولت از جنس لیتیوم یون
وزن سبک 2.1 کیلو گرمی
گیربکس دو سرعته با کیفیت جهت بهبود عملکرد دستگاه
دو عملکرد (حالت چکشی و پیچ کاری )
قابلیت شارژ سریع در مدت زمان کم
قابلیت جدا شدن سه نظام از موتور دستگاه
سیستم چرخش سوراخکاری به صورت چپگرد راستگرد
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آ ا گ bsb 18cbl  AEG،از خانواده ابزارآلات شارژی می باشد که توسط شرکت آ ا گ با نمایندگی شرکت اطلس کوشا تولید و عرضه بازار می شود . دریل پیچ گوشتی شارژی 18 ولت آ ا گ از قدرت بسیار بالایی برخوردار است این دریل شارژی با حداکثر گشتاور 75 نیوتن متر و ولتاژ 18 ولت به راحتی می تواند سطوحی مانند چوب،فلز و گچ را با سرعت و قدرت بسیار بالایی سوراخکاری کند همچنین برای باز و بسته کردن انواع پیچ از دریل پیچ گوشتی چکشی دو سرعته bsb 18cbl آ ا گ،استفاده می گردد. این دریل پیچ گوشتی شارژی انرژی مصرفی خود را را از طریق باتری لیتیوم یون بسیار مقاوم تامین می کند و قابلیت شارژ سریع در مدت زمان بسیار کم را دارد. از دیگر ویژگی های مهم دریل پیچ گوشتی 18 ولت aeg دارا بودن سیستم چرخش چپگرد راستگردش است با استفاده از این سیستم کاربر می تواند مته کاری و پیچ کاری را به صورت چپ و راست انجام دهد .
سه نظام 1.5 تا 13 میلیمتری اتوماتیک دریل شارژی aeg به راحتی می تواند از موتور دستگاه جدا شود همچنین این دریل پیچ گوشتی چکشی آ ا گ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی دارد بنابراین کسانی که به این نوع ابزار شارژی نیاز دارند ما خرید دریل پیچ گوشتی چکشی bsb18 cbl آ ا گ را معرفی می کنیم از این ابزار می توان به عنوان دریل خانگی مناسب نیز استفاده نمود .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی پیچ گوشتی دو سرعته 18 ولت آاگ bsb 18cbl aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح