پیچ گوشتی شارژی آاگ 3.6 ولت se 3.6li aeg

برند : آ ا گ
دسته بندی : دریل آ ا گ
گارانتی : دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا
کد یکتای این محصول : 1953
باتری لیتیوم یون بسیار مقاوم در برابر حرارت
مجهز به کلید دو سرعته با کیفیت 200 تا 600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 6.5 نیوتن متر
قابلیت استفاده از سری پیچ گوشتی شش گوش 1/4 اینچی
وزن سبک و بسیار ایده آل
ساخته شده تحت لیسانس کشور آلمان
مجهز به کیف بسیار با کیفیت جهت سهولت کاربر در حمل و نقل
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

پیچ گوشتی شارژی 3.6 ولت آ ا گ SE 3.6LI AEG  ، از محصولات با کیفیت تولید شده توسط شرکت آ ا گ می باشد که برای باز و بسته کردن پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت آ ا گ دو باتری بر روی این پیچ گوشتی شارژی aeg تعبیه نموده که جنس آن از لیتیوم می باشد باتری لیتیوم در برابر حرارت ، فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد . گیربکس دو سرعته این پیچ گوشتی شارژی 3.6 ولت آاگ موجب شده تا سرعت 200 تا 600 دور در دقیقه را کاربر بتواند تنظیم نماید و همین امر باعث عملکرد بهتر دستگاه می شود . وزن سبک و حجم کم دریل پیچ گوشتی شارژی آ ا گ  تاثیر نامطلوبی بر روی عملکرد دستگاه نمی گذارد بلکه وزن سبکش باعث جلوگیری از خستگی دست کاربر در استفاده های طولانی مدت می شود . این دریل پیچ گوشتی شارژی aeg ، با ولتاژ 3.6 ولت قابلیت سوراخکاری در چوب و آلومینیوم را با قطر 6.5 میلی متر دارد .
شرکت آ ا گ جهت افزایش طول عمر این ابزار شارژی ، از با کیفیت ترین مواد اولیه برای قطعات پیچ گوشتی شارژیآ ا گ aeg  استفاده نموده است  قیمت پیچ گوشتی شارژی aeg بر اساس کیفیت عالی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و می توان گفت یکی از بهترین پیچ گوشتی شارژی موجود در بازار می باشد بنابراین خرید دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ یک انتخاب ایده آل برای کاربران می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد پیچ گوشتی شارژی آاگ 3.6 ولت se 3.6li aeg
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح