اسپری بنفش فلورسنت دوپلی کالر + بهترین قیمت

اسپری رنگ فلورسنت بنفش دوپلی کالر
231,000 تومان
بسته 6 عددی
1,332,000 تومان
قیمت هر عدد : 222,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2676
مناسب برای رنگ آمیزی انواع سطوح چوبی ، فلزی ،پلاستیک و شیشه ای
پوشش دهی فوق العاده بالا پس از رنگ آمیزی
با دوام در برابر اشعه نور یو وی
خشک شدن سریع 10 دقیقه ای
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
اسپری رنگ فلورسنت بنفش دوپلی کالر ، سطوح را در برابر زنگ طدگی محافظت می کند
دارای حجم 400 میلی لیتر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ فلورسنت بنفش دوپلی کالر، بر پایه رزین اکرلیک روغنی ساخته شده که مواد اولیه آن از کشور آلمان وارد می شود و توسط شرکت دوپلی کالر بسته بندی می گردد. اسپری رنگ بنفش فلورسنت دوپلی کالر ، سطوح را پس از رنگ آمیزی به طور کامل پوشش می دهد و در برابر نور یو وی که همان اشعه ماورابنفش است مقاوم است.از ویژگی های این اسپری رنگ می توان به خشک شدن سریع 10 دقیقه ای ، مقاوم در برابر عوامل جوی باد ، نورخورشید،رطوبت ، فاقد مواد سربی اشاره نمود و ویژگی های منحصرش طول عمر اسپری را افزایش می دهد و به عنوان بهترین اسپری رنگ در بازاررنگ شناخته شده است . برای رنگ آمیزی سطوح پلاستیکی بهتر است قبل از رنگ آمیزی اصلی از اسپری رنگ آستر پلاستیک دوپلی کالر استفاده کنید تا رنگی یکنواخت بدست آورید و برای براق و مات کردن سطوح رنگ شده نیز می توانید از اسپری کیلر مات دوپلی کالر lacquer dupli color ،اسپری کیلر براق دوپلی کالر استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسپری فلورسنت بنفش دوپلی کالر

ابتدا سطوح را از هرگونه چربی و گرد و خاک پاک کنید سپس قوطی اسپری رنگ را به مدت سه دقیقه تکان دهید تا رنگ به خوبی ترکیب شود و با فاصله 15تا 20 سانتی سطوح را اسپری کنید توجه داشته باشید برای رنگ آمیزی یکدست نحوه پاشش اسپری بسیار مهم است بنابراین از پاشش رنگ به صورت ضربدری و یا دایره ای بپرهیزید بهتر است ابتدا به صورت افقی و پس از خشک شدن به صورت عمودی رنگ آمیزی نمایید.

اسپری رنگ فلورسنت بنفش دوپلی کالر با قابلیت پوشش دهی عالی سطوح از قیمت مناسبی نیز برخوردار است

ابزارمیهن نمایندگی اسپری رنگ دوپلی است و انواع اسپری رنگ فلورسنت دوپلی کالر را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند برای مشاهده انواع اسپری رنگ فلورسنت دوپلی ، وارد کاتالوگ رنگ دوپلی کالر شوید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ فلورسنت بنفش دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح