اسپری رنگ سبز روشن 6018 رال دوپلی کالر + قیمت عالی

اسپری رنگ سبزروشن 6018 رال دوپلی کالر
245,000 تومان
بسته 6 عددی
1,410,000 تومان
قیمت هر عدد : 235,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2563
اسپری رنگ دوپلی کالر سبز روشن 6018 ، برپایه رزین اکرلیک با پوشش دهی عالی ساخته شده
اسپری رنگ سبز روشن 6018 دوپلی کالر برای رنگ آمیزی چوب ، پلاستیک ، شیشه و .. مناسب می باشد.
قابل استفاده در کارهای تزیینی ، هنری و ...
اسپری رنگ دوپلی کالر ، بسیار با دوام در برابر نور خورشید ، باد ، آب و رطوبت می باشد
محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی
کیفیت بسیار بالا نسبت به سایر اسپری رنگ ها
رنگ وارد شده توسط کشور آلمان و برخورداری از استاندارد های معتبر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اسپری رنگ سبز روشن 6018 دوپلی کالر، محصول پرفروش شرکت دوپلی کالر است که به اسپری رنگ سبزروشن آلمانی نیز شناخته شده است. این برند از معروف ترین برندهاییست که شرکت آن با به کار بردن بهترین مواد آلمانی بدون سرب و سرطان زا توانسته باکیفیت ترین اسپری رنگ را تولید و به بازار رنگ عرضه کند. از ویژگی های اسپری رنگ 6018 سبز روشن دوپلی کالر می توان به خشک شدن سریع رنگ در کم تر از 10 دقیقه ، با دوام در برابر رطوبت و پوشش دهی عالی پس از رنگ آمیزی اشاره نمود و این ویژگی های منحصر باعث شده تا بسیاری از هنرمندان و نقاشان، خرید محصولات این برند را به سایر برندهای وجود در بازار ترجیح دهند.

از اسپری رنگ 6018 دوپلی کالر می توانید برای رنگ آمیزی سطوح چوبی ، پلاستیکی ، فلزی و حتی رنگ آمیزی شیشه  بدون ایجاد شره کردن رنگ استفاده کنید. اگر مد نظر شما سطوحی براق پس از رنگ آمیزی می باشد، می توانید قبل از پاشش اسپری رنگ 6018 dupli color ، از اسپری کیلر براق دوپلی کالر استفاده نمایید . همچنین برای تعویض رنگ بهتر است ابتدا از اسپری آستر پرایمر همه کاره دوپلی کالر استفاده کنید این اسپری ، سطح را برای رنگ آمیزی اصلی آماده می کند.

از رنگ های مشابه و نزدیک به اسپری رنگ سبز روشن 6018 دوپلی کالر ، اسپری رنگ سبز 6029 دوپلی کالر می باشد، البته برای مشاهده کامل مجموعه رنگ های این برند می توانید وارد صفحه کاتالوگ رنگ اسپری دوپلی کالر شوید و با مقایسه سایر رنگ ها ، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

قیمت اسپری رنگ سبز روشن 6018 دوپلی کالر

قیمت اسپری رنگ سبز روشن 6018 دوپلی کالر با توجه به کیفیت رنگ مطلوبش در فروشگاه ابزار میهن بسیار مناسب می باشد و این فروشگاه به کسانی که به رنگ ایرانی ارزان قیمت و با کیفیت نیاز دارند اسپری رنگ سبز روشن کاسپین caspian را پیشنهاد می کند.

با خرید اینترنتی اسپری رنگ 6018 دوپلی کالر از فروشگاه ابزارمیهن، از ارسال فوری محصول و تحویل آن درب منزل و یا کارگاهتان بهره مند شوید.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ سبز روشن 6018 رال دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح