اسپری رنگ قرمز 3003 رال دوپلی کالر + قیمت عمده

کد یکتای این محصول : 2542
ساخته شده بر پایه رزین آکریلیک با پوشش دهی کامل
رنگ آمیزی چوب ، پلاستیک ، شیشه و ..
استفاده در کارهای تزیینی ، هنری و ...
بسیار با دوام در برابر نور خورشید ، باد ، آب و رطوبت
محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی
کیفیت بسیار بالا نسبت به سایر اسپری رنگ ها
رنگ ساخته شده توسط کشور آلمان و برخورداری از استاندارد های معتبر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از پرفروش ترین اسپری رنگ دوپلی کالر ، اسپری رنگ 3003 قرمز دوپلی کالر است این شرکت با به کاربردن بهترین مواد اولیه المانی و تنوع رنگ بسیار، رضایت بسیاری از مشتریان رنگ را جلب نموده و اسپری رنگ هایی نظیر اسپری رنگ قرمز 3020 دوپلی کالر ، اسپری رنگ شرابی روشن، اسپری رنگ قرمز 3028 دوپلی کالر را که به رنگ قرمز 3003 نزدیک است تولید و به بازار رنگ عرضه می کند تا مصرف کنندگان انتخابی آسان و راحت تری داشته باشند.

اسپری رنگ قرمز دوپلی کالر 3003 بهترین اسپری رنگ قرمز رال دوپلی کالر

اسپری رنگ قرمز ، برای مصارف هنری ، تزیینی ، صنعتی بسیار کاربرد دارد. با استفاده از این نوع اسپری رنگ ، رنگ آمیزی در سریع ترین حالت ممکن انجام می شود چرا که ساختار رنگ های این برند به گونه ای است که رنگ در کم تر از 10 دقیقه به طور کامل خشک می شود. اسپری رنگ قرمز شرابی 3003 دوپلی کالر نیز زیر مجموعه ای از اسپری های رال این برند است که به دلیل خشک شدن سریع به آن ها اسپری سریع خشک نیز می گویند.


مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به صفحه کاتالوگ رنگ دوپلی کالر، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و با مشاهده ویژگی های هرکدام، رنگ مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

خرید عمده اسپری رنگ دوپلی کالر رال 3003

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی این برند ، خرید و فروش اسپری رنگ این برند را به صورت عمده و تکی در تهران و سایر نقاط کشور انجام می دهد. این فروشگاه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ابزار میهن و کسب اعتماد مشتریان توانسته تمامی محصولات این برند از جمله اسپری رنگ 3003 قرمز شرابی دوپلی کالر را به صورت اینترنتی با ارسال فوری به فروش برساند.

خرید عمده این محصول با نازل ترین قیمت در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی اسپری رنگ دوپلی کالر به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد اسپری رنگ قرمز 3003 رال دوپلی کالر
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح