روش استفاده صحیح از منگنه کوب

1-هیچگاه منگنه کوب را در جایی رها نکنید همچنین بهتراست منگنه کوبی را خریداری کنید که دارای قفل باشد چرا که با استفاده از قفل به راحتی می توانید منگنه را درجایی گذاشته و در این صورت هیچ خطری شما را تهدید نمی کند . نکته دیگر منگنه کوب را به سمت خود و یا دیگری نگیرید که بسیار خطرآفرین است حتی اگر خالی از سوزن منگنه باشد .
2-اگر از منگنه کوب استفاده نمی کنید حتما دستتان را از ماشه ابزارمنگنه کوب بردارید تا به صورت اتفاقی منگنه ای کوبیده نشود و قبل از استفاده حتما دفترچه راهنمای منگنه کوب را به طور کامل مطالعه کنید . در برندهای مختلف شاید تفاوت هایی در روش استفاده از منگنه کوب وجود داشته باشد به همین دلیل مطالعه دفترچه راهنما قبل از استفاده لازم است .
3-در مورد منگنه کوب های برقی ، حتما سیم کشی منگنه را چک کنید تا در حین استفاده از این ابزار برقی دچاربرق گرفتگی نشوید ودر پایان تمام شدن کار آن را در محلی قرار دهید که از دسترس کودکان دور باشد .
4-در حین استفاده از منگنه کوب ، از عینک ایمنی استفاده کنید تا از پرت شدن اجسام به چشمتان جلوگیری شود .
5-قبل از این که منگنه را روی سطوح منگنه کنید آن جا را چک کرده تا سیم برقی وجود نداشته باشد و حتما پس از اتمام کارمنگنه کوب را از کلید برق بکشید .
برای کسب اطلاع بیشتر درباره منگنه کوب ، مقاله منگنه کوب چیست را مطالعه نمائید . 
ارسال نظر / پرسش در مورد نکات مهم درباره استفاده از منگنه کوب
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح