انبر قفلی ایران پتک مدل hb 1010 آمریکایی سایز 10 اینچ + بهترین قیمت

انبر قفلی ایران پتک مدل امریکایی 10 اینچ
422,000 تومان 422,000 تومان
انبر قفلی ایران پتک مدل hb 1010 آمریکایی سایز 10 اینچ iranpotk
422,000 تومان
انبر قفلی ایران پتک مدل hb 1010 آمریکایی سایز 10 اینچ iranpotk
422,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2973
جنس فک های انبر قفلی 10 اینچ ایران پتک ، از فولاد سخت کاری شده به روش آهنگری می باشد
بدنه ای بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی با پوشش نیکل
دارای مکانیزم قفل برای ایجاد فشار جهت گرفتن قطعات
سایز انبرقفلی 10 اینچ و میزان باز شدن دهانه فک انبر قفلی 48-0 میلی متر می باشد
وزن بسیار سبک و ایده آل
تولید شده مطابق با استانداردهای ملی ایران
کیفیت بسیار عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انبر قفلی ایران پتک یکی از پرفروش ترین انبرقفلی بازار است که در سایز 10 اینچ مطابق با استانداردهای ملی ایران تولید شده است. مدل انبرقفلی ایران پتک بر گرفته از روی انبر قفلی آمریکایی اصل وایس گریپ می باشد و کیفیت بی نظیری برای نگه داشتن اشیا ، چرخاندن مهره ها دارد. جنس فک انبر قفلی ایران پتک مدل آمریکایی کاملا سخت کاری شده و حرارت داده شده به روش اهنگری است و در برابر اعمال فشار زیاد در حین کار به هیچ عنوان فک این ابزار دچار خوردگی و سایش نمی شود.

انبر قفلی ایران پتک طرح امریکا 10 اینچ بهترین انبر قفلی ساخته شده مطابق با استانداردهای ملی ایران

استحکام بالا ، سبک و خوش دست بودن انبر قفلی ایران پتک مدل آمریکایی در مقایسه با دیگر انبر قفلی های ایرانی زبان زد است به طوری که می توانید کیفیت انبر قفلی ایران پتک را از نظر وزن ایده آل و جنس انبر در دستان خود لمس کنید. با گرفتن این مدل آچار قفلی ایران پتک در دستانتان متوجه وزن سبک و خوش دستی آن خواهید شد که از ویژگی های بسیار مهمش محسوب می شود چرا که وزن ایده آل و طراحی ارگونومیک مانع خستگی دست کاربر می شود و علاوه بر آن از سر خوردگی دست کاربر در حین کار جلوگیری می کند. استفاده از این محصول زمانی که شما با پیچ و مهره های فرسوده سر و کار دارید کاربرد دارد. همانطور که می دانید پیچ و مهره های فرسوده در حین کار ممکن است بشکنند اما با استفاده از انواع انبرقفلی ایران پتک می توانید پیچ و مهره های فرسوده را به راحتی باز و بسته کنید.

قیمت انبر قفلی ایران پتک

انبر ففلی ایران پتک یکی از برندهای برتر بازار است که در سراسر نقاط کشور توسط نمایندگی و فروشگاه های معتبر به فروش  می رسد. قیمت انبرقفلی ایران پتک از نظر کیفیت بی نظیرش بسیار مقرون به صرفه است و برای کسانی که در مصارف صنعتی و کارگاه ها به انبرقفلی قیمت مناسب و با کیفیت نیاز دارند پیشنهاد می شود. فروشگاه ابزار میهن قیمت انبرقفلی ایران پتک مدل آمریکایی را با کسب سودآوری کم بسیار مناسب در نظر گرفته تا کاربران گرامی لذت خرید انبرقفلی ایران پتک با قیمت مناسب را در این فروشگاه تجربه کنند.

ابزار میهن علاوه بر فروش انبر قفلی ایران پتک به قیمت مناسب محصولات پرفروش برند ایران پتک ، مانند فازمتر ایران پتک را نیز با عالی ترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند.

خرید انبر قفلی ایران پتک

خرید انبر قفلی ایران پتک با مناسب ترین قیمت بازار و تضمین کیفیت در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن به روش حضوری و آنلاین امکان پذیر است. شما می توانید با خرید انبر قفلی ایران پتک به روش غیر حضوری از اتلاف هزینه و زمان اضافه خودداری کنید و تنها با ثبت خرید در فروشگاه اینترنتی ابزارمیهن محصول را با ارسال فوری دریافت نمایید.

ارسال نظر / پرسش در مورد انبر قفلی ایران پتک مدل hb 1010 آمریکایی سایز 10 اینچ iranpotk
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح