اره گردبر ماکیتا 5007n makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : اره ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1911
موتور قدرتمند برای برشکاری های سنگین
طراحی دسته ی فوق حرفه ای ارگونومیک جهت سهولت در حمل و جابه جایی
قابلیت برشکاری 56 درجه به شکل اریب
مجهز به عایق دوبل با کیفیت
قابلیت برش در زاویه ی 45 و 90 درجه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اره گردبر ماکیتا 5007N MAKITA ، یک اره نجاریست که معمولا نجارها برای برش های طولی و عرضی چوب و یا ایجاد شیار در چوب استفاده می نمایند و نام دیگر آن اره دیسکی می باشد در کابینت سازی و یا صنعت چوب و تمام کسانی که با چوب سرو کار دارند اره گردبر را به خوبی می شناسند . حتما برای خرید اره گردبر ابتدا به کیفیت و سپس به نوع کارایی آن توجه می کنید  گرد بر makita ، علاوه بر کیفیت مناسب تمام ویژگی های کاربردی را نیز در خود جای داده  به طوری که به عنوان یکی از بهترین اره گردبر از محصولات ماکیتا شناخته شده است . اره دیسکی ماکیتا5007n ، قابلیت برشکاری  اریب 56 درجه به چپ را دارد و علاوه برآن می تواند در زاویه 90 درجه تا عمق 63/5 میلی متر سطوح هایی مانند چوب را برش دهد با پیشرفت تکنولوژی و ساخت اینگونه اره ها در اتلاف وقت کاربر صرف جویی شده و از سرعت بیشتری در حین برش ، اره های گردبر برخوردار هستند . همچنین بدنه اره دیسکی ماکیتا ، از یک  پوشش ایمنی  برخوردار است که در حین برشکاری ایمنی کاربر را تضمین می کند .
قیمت اره دیسکی ماکیتا 5007n  با کاربردهای بسیاری که دارد مقرون به صرفه بوده و خرید این اره گردبر برقی ماکیتا می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی که به این نوع ابزار برقی نیاز دارند باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره گردبر ماکیتا 5007n makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح