اره عمود بر چکشی ماکیتا 4329 makita

برند : ماکیتا
دسته بندی : اره ماکیتا
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا
کد یکتای این محصول : 1909
توان واقعی 450 وات
تنظیم سرعت (کنترل سرعت الکترونیکی )
مجهز به مکانیزم مکش گرد و غبار
مجهز به یک دسته ی لاستیکی نرم و ارگونومیک
سیستم ضد لرزش جهت انتقال کمترین لرزش به دست کاربر
پایه ی با کیفیت از جنس آلومینیوم
مجهز به حرکت پاندولی به صورت چهار حالته
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

اره عمود بر چکشی ماکیتا 4329 makita ، اره برقی است که با تیغه ی متصل شونده به اره قابلیت برش سطوح های مختلفی مانند چوب و فلز را دارد . عمود بر برقی ماکیتا با حرکت تیغه به صورت رفت و برگشتی عمل برشکاری را انجام می دهد به همین دلیل نام این اره برقی ، اره عمود بر گذاشته شد . بیشترین سرعت این اره عمودبر ماکیتا 4329 3100 دور در دقیقه می باشد اما شرکت ماکیتا یک دکمه ی کنترل سرعت بر روی این ابزار نصب نموده تا کاربر بتواند سرعت برشکاری را تنظیم نماید . همچنین در قسمت جلوی عمود بر مدل 4329 ماکیتا یک تلقی تعبیه شده که از پرتاب براده های چوب جلوگیری می کند اما جهت تمیز کاری بهتر در قسمت پشت عمود ماکیتا نیز می توان جاروبرقی را اتصال داد تا تمامی براده های اطراف سطوح را به راحتی جمع آوری کند . عمود بر ماکیتا4329 دارای دو نوع تیغه برای برش های خاص می باشند اولی تیغه ی فلزی و دومی تیغه ی چوبی که تیغه های مخصوص چوب معمولا نسبت به تیغه های فلزی از دندانه های کوچک تری برخوردار هستند .
قیمت عمود بر ماکیتا 4329 با کاربردهای بسیارش مناسب  بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این اره به عنوان بهترین اره عمود بر از محصولات ماکیتا معرفی شده است .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره عمود بر چکشی ماکیتا 4329 makita
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح