اره زنجیری برقی 5540sc توسن پلاس tosan plus

دسته بندی : اره توسن پلاس
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت توسن پلاس
کد یکتای این محصول : 1401
سیستم توقف اضطراری برای ایمنی بیشتر کاربر
مجهز به سیستم روغن کاری زنجیر
مجهز به نشانگر ال ای دی جهت نمایش روشن شدن دستگاه
قابلیت تعویض و تنظیم ساده زنجیر
مجهز به قفل کلید ایمنی
دسته ارگونومیک و ضد لرزش
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انواع مختلف اره زنجیری مانند  اره زنجیری بنزینی و اره زنجیری برقی در بازار به فروش می رسد . اره زنجیری برای برش چوب ، درختان و هرس کردن شاخ و برگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . اره زنجیری برقی توسن پلاس همانطور که از اسمش پیداست انرژی خود را از طریق برق شهری تامین می کند این اره زنجیری مدل 5540SC قابلیت های ویژه ای از جمله داشتن سیستم توقف اضطراری می باشد و  در صورت بروز حادثه دستگاه به صورت خودکار متوقف می شود که همین امر ایمنی کاربر را تضمین می کند . شرکت توسن یک دسته ارگونومیک فوق حرفه ای بر روی این اره زنجیری برقی توسن پلاس 5540sc TOSAN PLUS طراحی نموده که از خستگی دست در استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند . همچنین  یک نشانگر LED جهت نمایش روشن شدن دستگاه بر روی این اره درخت بر توسن پلاس نصب شده است تعویض سریع و آسان زنجیر از دیگر ویژگی های مثبت این ابزار می باشد .
قیمت اره زنجیری برقی توسن با کاربردهای فراروانی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و ما به کسانی که به این نوع ابزار نیاز دارند  خرید اره زنجیری برقی توسن پلاس را پیشنهاد می کنیم تا در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده باشید .
اره زنجیری بنزینی مدل 5640Cs توسن نیز مانند این اره زنجیری برقی از قطعات های با کیفیتی ساخته شده با این تفاوت که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باره زنجیری توسن ، اره درخت بر توسن ، اره زنجیری برقی توسننزین تامین می کند .


 

ارسال نظر / پرسش در مورد اره زنجیری برقی 5540sc توسن پلاس tosan plus
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح