فارسی بر کشویی 5920ls توسن پلاس tosan plus

دسته بندی : اره توسن پلاس
کد یکتای این محصول : 1403
موتور فوق العاده قدرتمند 2000 وات
قابلیت برش 90*305 میلی متر
قابلیت برش تیغه ام دی اف با تیغه 250 میلی متری
ترمز ایمنی تیغه جهت توقف سریع تیغه
دارای پرتو نور لیزر
امکان تنظیم برش از 0-45 درجه به چپ و راست
قفل ایمنی جهت افزایش ایمنی کاربر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

فارسی بر ها در دو نوع فارسی بر ثابت و فارسی بر کشویی تقسیم بندی می شوند . شرکت توسن ، فارسی بر کشویی توسن پلاس 5920LS TOSAN PLUS ، را از قطعات های با کیفیتی ساخته تا کاربران بتوانند استفاده های طولانی مدتی را از این ابزار داشته باشند . در صنایع نجاری از این اره فارسی بر کشویی بسیار استفاده می شود . فارسی بر مدل 5920LS tosan plus از ویژگی های بسیار کاربردی برخوردار است و کاربر می تواند با تنظیم زاویه 0 تا 45 درجه به چپ و راست برش های دلخواه خود را بر روی قطعه انجام دهد  . این اره فارسی بر کشویی توسن پلاس  یک تیغه الماسه گرد 250 میلی متری برای برش انواع ام دی اف را دارا می باشد  و یک پایه نگهدارنده برای استحکام بیشتر در قرار گیری قطعات به کار برده شده است . از دیگر ویژگی های مثبت  و مهم این  فارسی بر کشویی توسن پلاس 5920LS TOSAN PLUS ، داشتن ترمز ایمنی ، جهت توقف سریع تیغه در حین برش است که ایمنی کاربر را تضمین می کند .
قیمت اره فارسی بر کشویی توسن ، با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد بنابراین اگر به یک فارسی بر کشویی قدرتمند و قیمت مناسب نیاز دارید خرید اره فارسی بر توسن پلاس انتخاب ایده آلی می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد فارسی بر کشویی 5920ls توسن پلاس tosan plus
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح