اره عمود بر 5093j tosan plus توسن پلاس

دسته بندی : اره توسن پلاس
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماهه شرکت توسن پلاس
کد یکتای این محصول : 2112
موتور قدرتمند با توان 550 وات
مجهز به دیمر 6 حالته (کنترل سرعت الکترونیکی )
4 حالت برای برش چوب و فلزات
بدنه ارگونومیک ضد تعریق
کفه ای از جنس فلز قابل تنظیم
قفل کلید برق جهت استفاده طولانی مدت ابزار
امکان اتصال به مکنده (جارو برقی) با روکش ضخیم
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انواع اره های مختلف که کاربردهایی متفاوت دارند در بازار به فروش می رسد . اره عمود بر توسن پلاس 5093j tosan plus ، از محصولات با کیفیت تولید شده ، توسط شرکت توسن پلاس می باشد . شرکت توسن پلاس سعی داشته که ویژگی های پر کاربرد یک اره عمود بر را در این عمودبر مدل 5093j جای دهد به همین دلیل به عنوان بهترین اره عمود بر شناخته شده است . اره عمودبر توسن پلاس با قدرت 550 وات به راحتی می تواند فولاد ، الومینیوم و جوب را با عمق برش به ترتیب 6 ، 10 و 65 میلی متر برش دهد  همچنین کاربر می تواند برای برش چوب و فلزات حرکت تیغه را در 4 حالت تنظیم نماید شرکت توسن یک طراحی ارگونومیک بر روی دسته این اره عمود بر 5093j tosan قرار داده که باعث می شود دست کاربر در کارهای طولانی مدت دچار تعریق نشود . کنترل سرعت 6 حالته الکترونیکی از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این اره عمودبرقی می باشد .
اره عمودبر گیربکسی 5056j توسن نیز از کیفیت و کاربردهای بسیاری برخوردار می باشد . قیمت اره عمودبر 5093j توسن پلاس بر اساس کیفیت مطلوبش بسیار مقرون به صرفه است بنابراین خرید اره عمودبر توسن پلاس می تواند یک انتخاب ایده آلی برای شما کاربران باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد اره عمود بر 5093j tosan plus توسن پلاس
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح