کیف ابزار برزنتی زارا 107 برزنتی کف لاستیکی + مناسب ترین قیمت

برند : زارا
دسته بندی : کیف ابزار زارا
کیف ابزار زارا مدل 107 zara
580,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1333
کیف ابزار زارا مدل 107 قابلیت استفاده درکارگاه ، منازل و خودرو را دارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
یراق با کیفیت درجه یک
زیپ درشت پلاستیکی مقاوم و روان
کفه پی وی سی جهت عدم نفوذ رطوبت
استفاده به صورت دوشی و دستی
مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی کیف ابزار زارا مدل 107

کیف ابزار زارا مدل 107 ، با داشتن کفه لاستیکی مناسب برای مصارف کارگاهی و صنعتی می باشد چرا که کفه لاستیکی به کار برده شده در کیف ابزار برزنتی 107 زارا ، از نفوذ آب و رطوبت داخل کیف ابزار جلوگیری می کند و طول عمر پارچه کیف ابزار زارا 107 را افزایش می دهد. کیف ابزار زارا مدل 107 ، بهترین کیف ابزار بازار تولید کشور ایران است که با کیفیت عالی و قیمت مناسب حرف اول را به عنوان کیف ابزار برزنتی ایرانی در بازار می زند.

کیف ابزار زارا مدل 107 بهترین کیف ابزار برزنتی در بازار

پارچه به کار برده شده در کیف ابزار زارا zara 107 ، از برزنت است که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد . این مدل کیف ابزار زارا zara دارای کفه از جنس پی وی سی می باشد که مانع نفوذ آب و رطوبت در داخل کیف می گردد. محفظه نگهداری ابزار یکی از مهم ترین بخشی است که باید در خرید کیف ابزار به آن توجه شود. در محفظه داخلی کیف ابزار 107 زارا  8 جیب و 8 جیب دیگر در محفظه بیرونی کیف قرار داده است تا کاربر ابزارآلات خود را به صورت منظم در داخل کیف قرار دهد .

اگر به یک کیف ابزار حرفه ای برای کارگاه و یا منازل نیاز دارید خرید کیف ابزار زارا 107 انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد .

نمونه مشابه این مدل کیف ابزار زارا ، کیف ابزار زارا مدل 108 است که تنها در ابعاد با یکدیگر متفاوتند.

ویژگی کیف ابزار زارا 107

مهم ترین ویژگی کیف ابزار زارا 107 ، پارچه برزنتی به کار برده شده در این کیف ابزار برزنتی می باشد که به نوعی در افزایش طول عمر کیف ابزار تاثیر بسیار زیادی دارد. اما ویژگی و مشخصات کیف ابزار زارا 107 فقظ در نوع پارچه کیف ابزار خلاصه نمی شود در ادامه به ویژگی و مزایا کیف ابزار زارا 107 بیشتر می پردازیم.

  • کفه لاستیکی کیف ابزار 107 زارا ، از نفوذ آب به داخل کیف ابزار جلوگیری می کند و این ویژگی باعث می شود تا ابزارآلات در معرض آب قرار نگیرند.
  • زیپ روان و باز و بسته شدن آسان کیف ابزار 107 زارا
  • 16 عدد جیب داخلی و خارجی برای نگهداری ابزارآلات ریز و درشت
  • دوخت عالی پارچه کیف ابزار جهت استحکام بیشتر
  • قابلیت حمل به صورت دستی و دوشی
  • دوخته شده با پارچه برزنتی با کیفیت

ویژگی کیف ابزار زارا 107

همه این ویژگی ها باعث شده تا کیف ابزار زارا 107 به عنوان بهترین کیف ابزار ایرانی با قیمت مناسب در بازار شناخته شود و مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان کیف ابزار قرار بگیرد.

برای نگهداری ابزارالات بزرگ نیز می توانید از کیف ابزار زارا مدل 115 برزنتی استفاده کنید.

خرید کیف ابزار زارا 107

برای خرید کیف ابزار زارا 107 ، حتما به نمایندگی کیف ابزار زارا که یکی از آن ها فروشگاه ابزار میهن است مراجعه نمایید چرا که نمایندگی کیف ابزار زارا ، کیف ابزار زارا اصل را به شما معرفی می کند. فروشگاه ابزار میهن جهت سهولت در خرید کیف ابزار زارا 107 و صرفه جویی در وقت و هزینه اضافه این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم نموده تا به صورت آنلاین خرید خود را به ثبت برسانند البته فروشگاه ابزار میهن ، کیف ابزار زارا را به صورت حضوری نیز به فروش می رساند.

خرید کیف ابزار زارا 107 با بهترین قیمت بازار

با خرید کیف ابزار برزنتی زارا 107 به صورت اینترنتی در ابزار میهن ، محصول را درب منزل و یا کارگاهتان با ارسال فوری در کم ترین زمان تحویل بگیرید. 

قیمت کیف ابزار زارا 107

قیمت کیف ابزار زارا 107 ، می توان با توجه به کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفت اما همانطور که می دانید با تورم هر روزه قیمت کیف ابزار نیز متغیر است . فروشگاه ابزار میهن نمایندگی کیف ابزار زارا ، به روز ترین لیست قیمت کیف ابزار زارا را در اختیار مشتریان گرامی قرار داده تا با مشاهده قیمت کیف ابزار زارا 107 و مشخصات کامل آن در سایت ابزار میهن خرید خود را با اطمینان کامل به ثبت برسانند.

نمایندگی کیف ابزار زارا

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی کیف ابزار زارا ، کیف ابزار زارا مدل 107 را به قیمت مناسب و با تضمین کیفیت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند. نمایندگی فروش کیف ابزار زارا انواع کیف ابزار زارا را با تنوع در رنگ بندی موجود دارد و با تنوع زیاد در طرح و رنگ های مختلف خرید را برای مشتریان آسان نموده است.

ارسال نظر / پرسش در مورد کیف ابزار زارا مدل 107 برزنتی zara
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح