کیف ابزار زارا مدل 101 برزنتی + ارزانترین قیمت

برند : زارا
دسته بندی : کیف ابزار زارا
کیف ابزار زارا مدل 101 برزنتی معمولی zara
208,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1334
کیف ابزار زارا مدل 101 ، دارای 6 جیب در داخل کیف و 6 جیب در بیرون کیف برای نگهداری ابزار می باشد
زیپ پلاستیکی درشت و روان
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
استفاده از دو لایه برزنتی جهت عدم نفوذ رطوبت
نگهداری انواع ابزارآلات
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

معرفی کیف ابزار زارا مدل 101

کیف ابزار زارا مدل 101 ، بهترین کیف ابزار برای نگهداری ابزارآلات خودرویی می باشد. چرا که این مدل کیف ابزار 101 زارا نسبت به سایر کیف ابزار زارا از ابعاد کوچک تری برخودار است و فضای کم تری از صندوق عقب را می گیرد به همین دلیل بسیاری از خودرو سواران برای نگهداری ابزارآلات خودرویی خود ، خرید کیف ابزار زارا مدل 101 را نسبت به سایر کیف ابزارها ترجیح می دهند.

6 جیب در داخل و 6 جیب درقسمت بیرونی کیف ابزار زارا مدل 101 طراحی شده که ابزارالاتی همچون انبردست ، سیم چین و... با نظمی خاص می توانند در این محفظه های کیف ابزار قرار بگیرند.

کیف ابزار زارا مدل 101 بهترین کیف ابزار برزنتی خانگی

کیف ابزار زارا مدل 101 ، توسط شرکت زارا در کشور ایران تولید می شود ، این شرکت با به کارگیری بهترین پارچه برزنتی و ابعاد استاندارد توانسته بهترین کیف ابزار خانگی را با قیمت مناسب تولید کند. در ادامه به ویژگی کیف ابزار زارا مدل 101 می پردازیم.

ویژگی کیف ابزار زارا مدل 101

ویژگی کیف ابزار زارا مدل 101 به شرح ذیل می باشد:

  • کیف ابزار زارا 101 ، از پارچه برزنتی ساخته شده که نسبت به سایر پارچه های کیف ابزارها دوام بیشتری دارد.
  • کیف ابزار101 زارا ، دارای 12 جیب برای نگهداری ابزار آلات می باشد که 6 محفظه آن در داخل کیف و 6 محفظه دیگر در بیرون کیف ابزار قرار دارد
  • کیف ابزار بسیار سبک و جمع و جور
  • قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی بدون آسیب به پارچه کیف ابزار
  • زیپ درشت و روان از دیگر ویژگی کیف ابزار 101 زارا
  • استحکام بالا در برابر فشار زیاد ابزار

همه این ویژگی ها باعث شده تا کیف ابزار زارا 101 به عنوان بهترین کیف ابزار کوچک وباکیفیت در بازار شناخته شود. ابزار میهن برای کسانی که به کیف ابزار برزنتی فوق حرفه ای نیاز دارند کیف ابزار زارا مدل 110 را برای خرید پیشنهاد می کنند.

ویژگی کیف ابزار زارا مدل 101

کیف ابزار زارا مدل 101 مناسب خودرو

کیف ابزار مدل 101 زارا، با ابعاد 20*20*30 سانتی متر یک کیف ابزار جمع و جور است و می توان گفت علاوه بر کیف ابزار خانگی ، کیف ابزار مناسب خودرو نیز می باشد و از ویژگی های منحصرش قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد و با هر بار کثیف شدن در خودرو ، بدون آسیب به پارچه ، کیف ابزار شسته می شود.

کیف ابزار مدل 101 مناسب خودرو را می توانید در فروشگاه ابزار میهن با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. ابزار میهن علاوه بر فروش کیف ابزار زارا مدل 101 ، کیف ابزارهای خانگی در سایزهای مختلف مانند کیف ابزار زارا مدل 122 را نیز موجود دارد.

خرید کیف ابزار زارا مدل 101

خرید کیف ابزار زارا مدل 101 به خودرو سواران برای نگهداری ابزارآلات خودرویی و کسانی که در خانه به یک کیف ابزار کوچک و جمع و جور نیاز دارند پیشنهاد می شود. این مدل کیف ابزار قیمت مناسب در عین حال کیفیت بسیار عالی دارد و با خرید کیف ابزار زارا مدل 101 به صورت اینترنتی می توانید در هزینه های اضافه صرفه جویی نمایید و کیف ابزار خود را با ارسال فوری تحویل بگیرید.

خرید کیف ابزار زارا 101 را با عالی ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن تجربه کنید و از داشتن یک کیف ابزار برزنتی حرفه ای و با کیفیت لذت ببرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد کیف ابزار زارا مدل 101 معمولی zara
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح