کیف ابزار زارا مدل 104 برزنتی + مناسب ترین قیمت

برند : زارا
دسته بندی : کیف ابزار زارا
کیف ابزار زارا مدل 104 دوبل برزنتی با بند zara
356,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1337
کیف ابزار زارا کد 104 ، دارای 6 جیب در داخل کیف و 5 کیف در بیرون کیف می باشد
کیف ابزار زارا مدل 104 ، قابلیت استفاده درکارگاه ، منازل و خودرو را دارد
قابل حمل فقط به صورت دست
دوخته شده از دو لایه پارچه برزنتی
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
زیپ روان و درشت
مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

کیف ابزار زارا مدل 104

کیف ابزار زارا مدل 104 ، در ضمره خوش قیمت ترین و با کیفیت ترین کیف ابزار در بازار قرار دارد که برای نگهداری ابزارالات خانگی و کارگاهی بسیار مناسب است. این مدل کیف ابزار برزنتی زارا کد 104 ، در کشور ایران توسط شرکت زارا با عالی ترین کیفیت و استاندارد تولید می شود و در رنگ بندی های مختلفی برای انتخاب آسان مشتریان مطابق با سلیقه اشان طراحی شده است.

کیف ابزار زارا 104 بهترین کیف ابزار برزنتی بازار

کیف ابزار زارا کد 104، بهترین نوع کیف ابزار برای نگهداری ابزارآلات می باشد و فروشگاه ابزار میهن بهترین مارک کیف ابزار ، برند زارا zara را معرفی می کند چرا که کیفیت عالی و طول عمر بالایی نسبت به کیف ابزارهای مشابه دارد. کیف ابزار زارا مدل 104 ، از پارچه دولایه برزنتی ساخته شده که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد و در برابر رطوبت بسیار با دوام است . این مدل کیف ابزار زارا دارای 11 جیب که 6 جیب آن در داخل کیف ابزار و 5 جیب آن در خارج کیف ابزار می باشد و کاربر می تواند ابزارآلات خود را داخل جیب های کاربردی کیف ابزار قرار دهد.

کیف ابزار کمری زارا مدل 112 ، نمونه دیگری از پرفروش ترین کیف ابزار زارا می باشد که بر خلاف سایر کیف ابزارها به صورت کمری دور کمر فرد بسته می شود و برای کسانی که در ارتفاعات با ابزارالات سر و کار دارند مناس است.

ویژگی کیف ابزار زارا مدل 104

ابعاد مناسب کیف ابزار زارا مدل 104 ، یکی از ویژگی کیف ابزار برزنتی زارا کد 104 محسوب می شود این مدل کیف ابزار دارای ابعاد 34*20*25 سانتی متر می باشد و یک ابعاد قابل قبول برای نگهداری ابزارآلات محسوب می شود.

ویژگی کیف ابزار زارا مدل 104

از دیگر ویژگی کیف ابزار زارا مدل 104 به شرح ذیل می باشد:

  1. پارچه برزنتی دوخته شده در کیف ابزار زارا مدل 104 باعث می شود تا مقاومت کیف در برابر ابزارآلات تیز مانند کاتر بالا برود.
  2. وزن سبک و ابعاد مناسب 
  3. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی سهولت تمیزکاری کیف ابزار را برای کاربر فراهم نموده است.
  4. زیپ روان کیف ابزار برزنتی کد 104 باعث راحت باز و بسته شدن کیف می شود
  5. تنوع در رنگ بندی
  6. 11 عدد محفظه برای نگهداری ابزار

خرید کیف ابزار زارا مدل 104

با خرید کیف ابزار زارا مدل 104 دیگر نگران نگهداری ابزارتان در خانه و یا کارگاه نباشید این مدل کیف ابزار قابلیت استفاده برای مصارف خانگی و کارگاهی را دارد و در رنگ بندی های متنوع به فروش می رسد. با خرید کیف ابزار زارا مدل 104 به صورت آنلاین از فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش کیف ابزار زارا ، محصول را درب منزل و یا کارگاهتان با ارسال فوری دریافت نمایید.

نمایندگی کیف ابزار زارا

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی کیف ابزار زارا ، انواع کیف ابزار زارا با طرح و رنگ های مختلف موجود دارد و با قیمت مناسب به فروش می رساند. مشتریان گرامی می توانند با جستجو کیف ابزار زارا لیست قیمت کیف ابزار زارا با مشخصات کامل مشاهده کنند و با مقایسه سایر محصولات کیف ابزارمورد نیازخود را خریداری نمایند.

قیمت کیف ابزار زارا 104

فروشگاه ابزار میهن برای کسب رضایت مشتریان گرامی قیمت کیف ابزار زارا 104 را با توجه به کیفیت مطلوبش بسیار مقرون به صرفه گذاشته چرا که رضایت مشتری برای این فروشگاه بسیار حائز اهمیت است .همچنین اگر به کیف ابزار برزنتی ارزان تر با برند زارا نیاز داشته داشتید ابزار میهن خرید  کیف ابزار زارا مدل 103  را پیشنهاد می کند این مدل کیف ابزار همانند کیف ابزار زارا از پارچه برزنتی درجه یک ساخته شده و فقط  با کیف ابزار 104 زارا zara درابعاد و محفظه قرار گیری ابزار و قیمت ارزان تر تفاوت دارد.

ارسال نظر / پرسش در مورد کیف ابزار زارا مدل 104 برزنتی zara
CAPTCHA
مقدم در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ :
رسید به دستم ممنونم از لطفتون فقط کاش رنگشم میشد انتخاب کنیم
سلام وقت بخیر بعد از ثبت سفارش میتونید پیام بدید به واتساپ و موجودی رنگ ها رو جویا بشید و انتخاب
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح