شما اینجا هستید : ابزار میهن  -> گریس پمپ

گریس پمپ با عالی ترین قیمت در 38 مدل + آموزش استفاده

فیلتر تخصصی

گریس پمپ چیست؟

گریس پمپ و یا همان پمپ گریس که ابزاری برای تزریق گریس به گریس خورها و بلیرینگ های سایرابزار آالات و ماشین آلات می باشد ، که از یک مخزن در ابعاد مختلف برای ذخیره گریس و یک اهرم برای پمپاژ گریس به بیرون تشکیل شده است . 

گریس پمپ چیست؟دستگاه گریس پمپ کار تزریق گریس به قطعات هایی مانند ماشین های صنعتی را انجام می دهد

گریس چیست؟ گریس ماده ایست نیمه جامد که روان کاری قطعات های متحرک و ماشین آلات را انجام می دهد و از ترکیب روغن و صابون با ویسکوزیته بالا ساخته شده است. گریس ها برای انجام گریس کاری نیاز به دستگاهی به نام گریس پمپ دارند. البته با توجه به حجم گریس ، نوع گریس پمپ نیز برای گریس کاری متفاوت می باشد.

به طور کل گریس پمپ ، دستگاهیست که با وارد کردن گریس به داخل گریس پمپ عمل روانکاری را روی قطعات متحرک و ماشین آلات انجام می دهد و معمولا در ساخت و سازهای خودرو بسیار کاربرد دارد. امروزه انواع گریس پمپ در حجم و اندازه های مختلفی تولید شده اند و بسیاری از افراد دستگاه گریس پمپ را به پمپ گریس می شناسند. معمولا گریس پمپ کوچک مخزن کوچک تری برای ذخیره گریس دارند و گریس پمپ های بزرگ قابلیت ذخیره گریس بیش از 180 کیلوگرم را دارند. پمپ گریس کوچک به راحتی قابل حمل نیز هستند.

امروزه با تولید انواع گریس پمپ  نیاز بسیاری از مصرف کنندگان گیریس پمپ برای گریس کاری قطعات برطرف شده است. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش انواع گریس پمپ ، شما را با کاربرد گریس پمپ ، انواع گریس پمپ در این صفحه بیشتر آشنا می کند تا خریداران گریس پمپ بتوانند با اطلاعات کافی بهترین گریس پمپ را برای گریس کاری خریداری نمایند.

گرید گریس چیست؟

دستگاه گریس پمپ

دستگاه گریس پمپ یک نوع دستگاه تزریق گریس است که برای روانکاری قطعات در انواع و سایزهای مختلف تولید می شوند. به طور کلی بدون دستگاه گریس زن انجام گریس کاری کار سخت و غیر ممکن است چرا که گریس یک ماده غلیظی است و به خودی خود حرکت ندارد از این رو  برای تزریق و جابه جایی به گریس پمپ و یا همان گریس زن نیاز دارد.

از دستگاه گریس پمپ دستی برای گریس کاری و روان کاری های قطعات کوچک استفاده کنید. گیریس پمپ دستی همانند سایر پمپ گیریس ها کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارند.

انواع گریس پمپ

امروزه شاهد فروش انواع گریس پمپ با برندهای مختلف در بازار هستیم ، برند گروز groz یکی از برندهای شناخته شده در بازار است که در زمینه تولید انواع گریس پمپ گروز فعالیت دارد.

انواع گریس پمپ در موارد ذیل نام برده شده است که بنا به نوع و سایز مخزن و منبع قدرت قابل تفکیک می باشد.

گزینه های بالا از انواع گریس پمپ می باشند ، گریس پمپ ها گروهی از ابزارالات گاراژی محسوب می شوند که کاربرد اصلی آن برای روان کاری و گریس کاری بلبرینگ ها ، یاتاقان ها می باشد.

گریس پمپ سطلی 5 کیلویی گروز یکی از پرفروش ترین پمپ گریس در بازار می باشد.

انواع گریس پمپ با برندهای مختلف بازار برای انجلم گریس کاری

کاربرد گریس پمپ

 اصلی ترین  کاربرد گریس پمپ می توان به روان کاری قطعات هایی همچون بلبرینگ ، یاتاقان ، ماشین آلات های صنعتی اشاره نمود. با استفاده از دستگاه گریس پمپ ( پمپ گریس )، کار گریس کاری و روان کاری به راحتی انجام می شود ، به این صورت که مواد گریس به گریس پمپ تزریق می شود سپس برای روان کاری و لوازم های متحرک مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد گریس پمپ و نحوه استفاده از آن  بر اساس نوع گریس پمپ متفاوت است.

گریس لیتیوم چیست؟

کاربرد گریس پمپ روان کاری قطعات های صنعتی مانند بلبرینگ می باشد

مزایا استفاده گریس پمپ چیست؟ گریس کاری روی قطعات چه مزایایی دارد؟

  • کاهش اصطکاک قطعات در حال حرکت
  • افزایش طول عمر قطعات هایی همچون بلبرینگ ، یاتاقان و ماشین آلات های صنعتی با استفاده از پمپ گریس
  • کاهش هزینه تعمیرات ماشین آلات های صنعتی
  • محافظت از سطوح فلزی در برابر زنگ زدگی با گیرس پمپ
  • صرفه جویی در وقت به دلیل ذخیره گریس در گیریس پمپ و استفاده آن در چندین روز و هفته
  • استفاده آسان و صرفه جویی در مراحل روانکاری با گیریس پمپ

گریس پمپ دستی

گریس پمپ دستی یکی از انواع گریس پمپ هاییست که حجم کوچکی دارد و نسبت به سایر گریس پمپ ها سبک تر است و قابل حمل می باشد. پمپ گریس دستی ، به راحتی در یک دست جا می شود به همین دلیل به گریس پمپ دستی در بازار شناخته شده است. اگر بخواهیم از اجزای گریس پمپ دستی بگوییم باید گفت که پمپ گریس کاری دستی از یک مخزن استوانه ای شکل ، یک فنر و یک اهرم ساخته شده که با فشار دادن اهرم گریس پمپ دستی ، گریس به نازل گریس پمپ برای خروج هدایت می شود. قطعات گریس پمپ دستی باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند.

به طور کل گریس پمپ کوچک برای روان سازی قطعات هایی مانند بلبرینگ ، شفت کولر ، چرخ خیاطی و کارهای سبک کاربرد دارد.گریس پمپ کوچک تراست کوچک ترین گریس پمپ اهرمی با کیفیت می باشد و گریس پمپ دستی پارس  یک گریس پمپ دستی ایرانی قیمت مناسب با گنجایش 500 سی سی می باشد.

گریس پمپ دستی و اجزای گریس پمپ دستی

گریس پمپ دستی گروز فشار قوی ، یکی از بهترین گریس پمپ های دستی فشار قوی با قیمت مناسب است که فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش گریس پمپ گروز با ضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

گریس نسوز چیست؟ برای قطعات هایی که تحت فشار و دمای بالا هستند جهت روانکاری از این نوع گریس استفاده می شود.

انواع گریس پمپ دستی

انواع گریس پمپ دستی  به دو نوع  گریس پمپ دستی اهرمی و گریس پمپ دستی تفنگی تقسیم بندی می شوند. گریس پمپ دستی اهرمی کاربر برای تزریق گریس باید از دو دست استفاده کند و با فشار دادن اهرم ، گریس پمپاژ و به بیرون هدایت می شود و نسبت به گریس پمپ دستی تفنگی ، گریس بیشتری پمپاژ می کند. گریس پمپ دستی تفنگی قابلیت کار با یک دست را دارد و برای انجام کارهای کوچک و غیر صنعتی مناسب است. به طور کلی گریس پمپ دستی کوچک عملکرد متفاوتی با گریس پمپ های دیگر دارند.

بهترین گریس پمپ دستی

بهترین گریس پمپ دستی باید از هر لحاظ کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و بدنه آن در برابر زنگ زدگی و عوامل دیگر مقاومت لازم را داشته باشد. پمپ گریس دستی که از بدنه کروم ساخته شده در برابر زنگ زدگی مقاوم است بنابراین در انتخاب دستگاه گریس زن از نوع دستی به جنس بدنه گریس پمپ دستی توجه کنید. همچنین بهترین گریس پمپ دستی از وزن سبکی برخوردار است و در استفاده های طولانی مدت و مکرر دچار خرابی نمی شوند.

خرید گریس پمپ دستی

همانطور که می دانید پمپ گریس کاری دستی ،  یک پمپ گریس کوچک است که نسبت به سایر گریس پمپ ها ، گنجایش کمتری برای ذخیره گریس دارد از این رو خرید گریس پمپ دستی به کسانی پیشنهاد می شود که نیاز به روان کاری قطعات های کوچک دارند. همچنین قیمت گیریس پمپ از نوع دستی نسبت به گریس پمپ های سطلی ارزان تر می باشند. گریس زن دستی با سایز کوچک و وزن سبک یکی از پرطرفدار ترین گریس پمپ در بازار می باشد.

شما می توانید گریس پمپ کوچک دستی را در انواع مختلف با قیمت های مناسب در ابزار میهن مشاهده و با بررسی و مقایسه با سایر محصولات اقدام به خرید گریس پمپ دستی نمایید.

لوازم گریس پمپ

لوازم گریس پمپ شامل سری گریس پمپ ، شیلنگ گریس پمپ ، سری گریس خور و ... می باشد که به صورت دوره ای پس از استفاده فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد. می توانید لوازم جانبی گریس پمپ را نیز در ابزار میهن با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.

قیمت گریس پمپ

قیمت گریس پمپ های مختلف در ابزار میهن بنا به سابقه چندین ساله این مجموعه در امر تهیه و توزیع انواع ابزارالات گاراژی ، جک خودرو ، گریس پمپ  و .... سعی در فروش انواع گریس پمپ به صورت عمده بدون واسطه به صورت انلاین دارد از این رو انواع گریس پمپ و جک خودرو به صورت عمده با قیمت عمده و تجاری موجود است.

همچنین قیمت پمپ گریس با توجه به تورم و افزایش قیمت ها هر روزه متغیر است اما فروشگاه ابزار میهن ، قیمت به روز گریس پمپ ها را در سایت اینترنتی خود قرار داده و کاربران می توانند جهت استعلام قیمت گریس پمپ دستی یا سایر لوازم مورد نیاز و همچنین خرید گریس پمپ را با به روز ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی ابزار میهن به ثبت برسانند.

قیمت دستگاه گریس پمپ با توجه به نوع گریس پمپ نیز متفاوت است برای مثال قیمت پمپ گریس دستی با قیمت گریس پمپ های سطلی یکسان نیستند و هر کدام با توجه به نوع ، جنس ، کیفیت و کاراییشان قیمت متفاوتی دارند.

خرید گریس پمپ

برای خرید پمپ گریس ابتدا نوع کار خود را بررسی کنید و پس از بررسی کامل که به چه نوع گریس پاش نیاز دارید ، کریس پمپ مد نظر را خریداری کنید.

خرید گریس پمپ گروز ، اطلس ، پارس ، واستر و گریس پمپ هوفو ، گریس پمپ های نامبرده از معتبرترین برندهای گریس پمپ در بازار ایران می باشند که مورد استقبال مصرف کنندگان نیز می باشند.

با خرید گریس پمپ به صورت اینترنتی از فروشگاه ابزار میهن نمایندگی فروش انواع گریس پمپ علاوه بر ارسال فوری ، ابزار میهن پمپ گریس را با تضمین اصالت کالا ارسال می نماید.

خرید گریس پمپ با کیفیت در مارک های مختلف

پیشنهاد ویژه
فیلتر بر اساس قیمت
از قیمت
تا قیمت
بر اساس برند
گروه های مشابه
گروه بندی کالا ها
فیلتر بر اساس قیمت
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح