گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی + قیمت عالی

برند : پارس
دسته بندی : گریس پمپ پارس
کد یکتای این محصول : 2718
گریس پمپ سطلی 5 کیلویی پارس ، دارای مخزن از جنس فلز می باشد
دارای شلنگ 1 متری باکیفیت
خروج 15 گرم گریس با فشار 172 بار و خروج 9 گرم گریس با فشار 275 بار
دارای دسته ای مقاوم از جنس فلز
حداکثر ظرفیت مخزن 5 لیتر
کیفیت بسیار عالی
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

برای گریس کاری و روان سازی قطعاتی همچون قطعات های صنعتی ، بلبرینگ ، قطعات خودرو نیاز به یک ابزارآلات گاراژی مانند گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی می باشد. امروزه انواع مختلفی از این محصول با کاربردهایی متفاوت مانند گریس پمپ دستی ، گریس پمپ سطلی ، گریس پمپ بادی و...با برند و قیمت های متفاوت به فروش می رسند.یکی از پرفروش ترین آن ها، برای روان سازی قطعات، گریس پمپ سطلی می باشد. برند پارس از برندهای شناخته شده ایست که شرکت آن در زمینه تولید انواع گریس پمپ پارس فعالیت می کند. در ادامه با کاربرد گریس پمپ سطلی پارس pars ، بیشتر آشنا می شوید.

گریس پمپ سطلی 5 کیلویی پارس

گریس پمپ سطلی 5 کیلویی پارس ، با مخزن 5 لیتری قابلیت گریس کاری انواع قطعات های صنعتی را دارد. این مدل مشابه گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی pars gp010 است و تنها تفاوتش در گنجایش مخزن آن است. گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی pars ، قابلیت تنظیم فشار حجم گریس خروجی با پینی که بر روی دسته آن تعبیه شده است را دارد و با فشار 172 بار 15 گرم گریس و فشار 275 بار 9 گرم گریس از آن خارج می شود و بدنه ای از جنس فلز مقاومش باعث شده تا طول عمربیشتری داشته باشد.

 اگر برای گریس کاری به مخزنی با گنجایش بیشتر نیاز دارید ، گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی و یا همان گریس پمپ سطلی 20 لیتری پارس انتخاب مناسبی می باشد و اگر به نوع دستی این ابزار نیاز دارید ، گریس پمپ دستی پارس بهترین گزینه برای خرید می باشد.

فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی این شرکت ، علاوه بر فروش گریس سطلی پارس ، گریس پمپ سطلی گروز و انواع روغن کش روتاری را نیز با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی

قیمت گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی ، ساخت کشور ایران با کیفیت عالی که دارد نسبت به سایر محصولات مشابه ارزان تر است و این نوع گریس پمپ سطلی مناسب کارگاه های کوچک و مکان هایی که نیاز به کمپرسور هوا ندارند مناسب می باشد.

نمونه مشابه این نوع گریس پمپ با برند اطلس ، گریس پمپ سطلی اطلس 5 کیلویی atlas می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی pars
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح