گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی pars

برند : پارس
دسته بندی : گریس پمپ پارس
کد یکتای این محصول : 2718
گریس پمپ سطلی 5 کیلویی پارس ، دارای مخزن از جنس فلز می باشد
دارای شلنگ 1 متری باکیفیت
خروج 15 گرم گریس با فشار 172 بار و خروج 9 گرم گریس با فشار 275 بار
دارای دسته ای مقاوم از جنس فلز
حداکثر ظرفیت مخزن 5 لیتر
کیفیت بسیار عالی
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

برای گریس کاری و روان سازی قطعاتی همچون قطعات های صنعتی ، بلبرینگ ، قطعات خودرو نیاز به یک ابزارآلات گاراژی مانند گریس پمپ می باشد. امروزه انواع گریس پمپ با کاربردهایی متفاوت مانند گریس پمپ دستی ، گریس پمپ سطلی ، گریس پمپ بادی و...با برند و قیمت های متفاوت به فروش می رسند.یکی از پرفروش ترین گریس پمپ ها برای روان سازی قطعات ، گریس پمپ سطلی می باشد. برند پارس از برندهای شناخته شده ایست که شرکت آن در زمینه تولید انواع گریس پمپ پارس فعالیت می کند و هدف این شرکت از خرید گریس پمپ سطلی پارس کسب رضایت مشتری می باشد به همین دلیل برای تولید گریس پمپ سطلی پارس pars ، از باکیفیت ترین قطعات استفاده نموده تا بهترین گریس پمپ سطلی را به خریداران گرامی ارائه دهد. در ادامه با کاربرد گریس پمپ سطلی پارس pars ، بیشتر آشنا می شوید.

گریس پمپ سطلی 5 کیلویی پارس

همانطور که در مطالب بالا گفته شد شرکت پارس تولید کننده انواع گریس پمپ سطلی با گنجایش مخزن های مختلف می باشد. گریس پمپ سطلی 5 کیلویی پارس ، با مخزن 5 لیتری قابلیت گریس کاری انواع قطعات های صنعتی را دارد. این مدل گریس پمپ مشابه گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی pars gp010 است و تنها تفاوتش در گنجایش مخزن گریس پمپ می باشد. گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی pars ، قابلیت تنظیم فشار حجم گریس خروجی با پینی که بر روی دسته آن تعبیه شده است را دارد و با فشار 172 بار 15 گرم گریس و فشار 275 بار 9 گرم گریس از گریس پمپ سطلی پارس خارج می شود و بدنه ای از جنس فلز مقاومش باعث شده تا طول عمربیشتری داشته باشد.

 اگر برای گریس کاری به گریس پمپ سطلی با گنجایش مخزن بیشتر نیاز دارید ، گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی و یا همان گریس پمپ سطلی 20 لیتری پارس انتخاب مناسبی می باشد و اگر به یک گریس پمپ دستی نیاز دارید ، گریس پمپ دستی پارس بهترین گزینه برای خرید می باشد.

فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی گریس پمپ پارس ، علاوه بر فروش گریس سطلی پارس ، گریس پمپ سطلی گروز را نیز با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به فروش می رساند.

نمایندگی گریس پمپ پارس 5 کیلویی

فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی گریس پمپ پارس ، انواع گریس پمپ سطلی پارس را بر اساس نیاز شما معرفی می کند و با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی را به فروش می رساند.

برای اطلاع از قیمت گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی ، از طریق چت واتساپ با همکاران آنلاین ابزار میهن در ارتباط باشید.

قیمت گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی

قیمت گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی ، ساخت کشور ایران با کیفیت عالی که دارد نسبت به سایر محصولات مشابه ارزان تر است و این نوع گریس پمپ سطلی مناسب کارگاه های کوچک و مکان هایی که نیاز به کمپرسور هوا ندارند مناسب می باشد.

نمونه مشابه این نوع گریس پمپ با برند اطلس ، گریس پمپ سطلی اطلس 5 کیلویی atlas می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد گریس پمپ سطلی پارس 5 کیلویی pars
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح