گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی

برند : پارس
دسته بندی : گریس پمپ پارس
کد یکتای این محصول : 2717
گریس پمپ سطلی 20 کیلویی پارس ، از بدنه فلزی مستحکم ساخته شده
دارای شلنگ 1 متری منعطف
دسته فلزی بسیار با کیفیت
خروج 9 گرم گریس در فشار 275 بار و خروج 15 گرم گریس در فشار 172 بار می باشد
حجم مخزن 20 لیتر
کیفیت بسیار عالی
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

گریس پمپ سطلی از انواع گریس پمپ های کاربردی است که برای انجام گریس کاری و روان سازی بلبرینگ ، قطعات خودرو استفاده می شود و در دسته ابزارآلات گاراژی قرار دارد. شرکت پارس با تولید با کیفیت ترین گریس پمپ سطلی پارس توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان گریس پمپ سطلی را کسب نماید. در این صفحه ابزار میهن نمایندگی گریس پمپ پارس شما را با کاربرد گریس پمپ سطلی پارس 20 لیتری و از ویژگی های منحصر این محصول پرفروش بیشتر آشنا می کند بنابراین تا آخرین مطالب با ما همراه باشید.

گریس پمپ 20 کیلویی پارس

گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی ، قابلیت تنظیم فشار و حجم گریس خروجی با پینی که بر روی دسته آن تعبیه شده است را دارد و قابلیت خروج 9 گرم گریس با فشار 275 بار و خروج 15 گرم گریس با فشار 172 بار را دارد و این یکی از ویژگی های گریس پمپ 20 کیلویی پارس محسوب می شود. از نظر شکل ظاهری گریس پمپ سطلی شباهت بسیار زیادی به گریس پمپ بادی دارد و می توان گفت گریس پمپ سطلی 20 لیتری پارس برای گریس کاری با حجم بالا مناسب می باشد. گریس پمپ سطلی 20 کیلویی پارس از یک گنجایش مخزن فلزی 20 لیتری ، شلنگ یک متری و نازل گریس تشکیل شده و تنها تفاوت آن با گریس پمپ سطلی بادی این است که گریس پمپ سطلی دستی برای خروج گریس باید از دستگیره گریس پمپ و اهرمش استفاده کند در صورتی که در گریس پمپ بادی ، خروج گریس توسط نیروی باد انجام می شود. نمونه مشابه این محصول ، گریس پمپ سطلی گروز 10 کیلویی vgp/10a groz می باشد که نسبت به گریس پمپ سطلی 20 کیلویی pars از گنجایش مخزن کم تری برخوردار است.

مشتریان گرامی اگر به گریس پمپ سطلی با حجم کم تر نیاز دارید دو مدل گریس پمپ سطلی دستی ، گریس پمپ سطلی اطلس 10 کیلویی atlas و گریس پمپ سطلی اطلس 5 کیلویی atlas با کیفیت عالی و قیمت مناسب پیشنهاد می شود.

قیمت گریس پمپ سطلی پارس

فروشگاه ابزار میهن ، نمایندگی گریس پمپ سطلی پارس ، انواع گریس پمپ سطلی پارس را با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند و قیمت گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی را نسبت به سایر محصولات مشابه ارزان تر گذاشته است چرا که هدف این فروشگاه کسب رضایت مشتریان از خرید گریس پمپ سطلی پارس می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح