گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی pars

برند : پارس
دسته بندی : گریس پمپ پارس
کد یکتای این محصول : 2716
جنس بدنه گریس پمپ سطلی پارس ، از فلز بسیار باکیفیت می باشد
دارای شلنگ به طول 1 متر
دارای دسته از جنس فلز
تزریق گریس با دو فشار متفاوت 172 و 275 بار و وزن خروجی گریس 9 و 15 گرم
گنجایش مخزن 10 لیتر
کیفیت عالی
تولید شده توسط کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از کاربردی ترین ابزارآلات گاراژی و دستی انواع گریس پمپ می باشد. گریس پمپ ها در انواع مختلف مانند گریس پمپ سطلی ، گریس پمپ دستی ، گریس پمپ بادی برای روان سازی و گریس کاری قطعات های صنعتی ، قطعات خودرو ، بلبرینگ ها استفاده می شود و با استفاده از گریس پمپ اصطکاک بین قطعات تا حدودی کمتر می شود و این ویژگی طول عمر قطعه را نیز افزایش می دهد. گریس پمپ سطلی ، یکی از پرمصرف تری گریس پمپ هاییست که در کارگاه های کوچک بسیار استفاده می شود و با برندهای مختلف به فروش می رسند.


برند پارس از برندهای شناخته شده ایست که شرکت آن با تولید بهترین گریس پمپ سطلی پارس توانسته محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان گریس پمپ قرار بگیرد. این شرکت با تولید انواع گریس پمپ سطلی پارس pars ، توانسته نیاز خریداران گریس پمپ را تامین کند. گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی pars gp010 ، از با کیفیت ترین گریس پمپ سطلی با برند پارس است که با نازل ترین قیمت در نمایندگی گریس پمپ پارس به فروش می رسد.

گریس پمپ سطلی 10 کیلویی پارس

گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی pars gp010 ، محصول پرفروش بازار است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبش طرفداران خاص خود را دارد. این مدل گریس پمپ سطلی 10 کیلویی پارس از چه ویژگی هایی برخوردار می باشد؟ آیا برای گریس کاری ابزار مناسبی است؟ گریس پمپ سطلی پارس pars ، دارای مخزن با گنجایش 10 لیتر است و بدنه ای از جنس فلز مقاوم دارد و کاربر می تواند حداکثر تا 10 لیتر گریس داخل مخزن گریس پمپ سطلی 10 کیلویی پارس جای دهد و با فشار 172 بار قابلیت گریس کاری با وزن 15 گرم و با فشار 275 بار قابلیت گریس کاری با وزن 9 گرم را دارد و توسط شلنگ 1 متری بسیار با کیفیت ، به راحتی گریس از داخل مخزن خارج می شود. گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی ، بهترین گزینه برای استفاده در اتو سرویس ها و مکان هایی که به کمپرسور هوا دسترسی ندارند می باشد.

اگر به گریس پمپ سطلی با حجم کمتر نیاز دارید خرید گریس پمپ سطلی اطلس 5 کیلویی atlas ، که یک محصول ایرانی با کیفیت و ارزان قیمت می باشد پیشنهاد می شود.

نمایندگی گریس پمپ پارس سطلی 10 کیلویی

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی گریس پمپ پارس ، انواع گریس پمپ سطلی پارس مانند گریس پمپ سطلی 10 کیلویی پارس ، گریس پمپ سطلی پارس 20 کیلویی که بسیاری از مصرف کنندگان به گریس پمپ سطلی 20 لیتری پارس نیز می شناسند را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند. هدف این فروشگاه ، کسب رضایت مشتریان از خرید گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی می باشد و علاوه بر فروش گریس پمپ سطلی پارس ، گریس پمپ سطلی گروز 10 کیلویی vgp/10a groz را نیز با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی معرفی می نماید. 

قیمت گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی

اگر در جستجو ارزان ترین گریس پمپ سطلی ایرانی و با کیفیت هستید خرید گریس پمپ سطلی 10 کیلویی پارس pars پیشنهاد می شود چرا که قیمت گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی نسبت به سایر محصولات مشابه ارزان تر می باشد.

با خرید اینترنتی گریس پمپ سطلی پارس ، محصول را درب منزل و یا کارگاه در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ارسال نظر / پرسش در مورد گریس پمپ سطلی پارس 10 کیلویی pars
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح