چسب آکواریوم سیلیکون همه کاره غفاری

کد یکتای این محصول : 2746
چسب سیلیکونی همه کاره غفاری ، مقاوم ترین چسب برای چسباندن کاغذ، مقوا ، چوب ، پلاستیک ، شیشه ، چینی می باشد
چسب سیلیکون غفاری مدل مولتی پورپوس ، برای درزگیری درب و پنجره کاربرد دارد
گیرایی سریع و قدرت چسبانندگی بالا
با دوام در برابر آب و رطوبت
ضد قارچ
حجم 280 میلی لیتر
قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت چسب غفاری تولید کننده انواع چسب سیلیکون درزگیر با برند غفاری می باشد.یکی از بهترین چسب سیلیکون غفاری ، چسب سیلیکون غفاری مدل multi purpose می باشد این چسب علاوه بر درزگیری درب و پنجره برای چسباندن کاغذ و مقوا نیز استفاده می شود. این نوع چسب سیلکون قدرت چسبانندگی بالایی دارد و به دلیل دوام بسیار بالا دربرابر نفوذ آب در محیط های رطوبتی قابل استفاده می باشد.

امروزه با تولید انواع چسب سیلیکونی و آکواریومی چسب غفاری با بهترین کیفیت از جمله چسب آکواریوم سیلیکون همه کاره غفاری مدل multi purpose ، شرکت چسب غفاری شهرت و محبوبیت خاصی بین طرفدارن خود پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای خرید چسب های سیلیکونی ، چسب سیلیکون وآکواریومی غفاری را به سایر چسب های سیلیکونی بازار ترجیح می دهند. 

چسب سیلیکون آکواریوم همه کاره سیستا ترکیه sista از دیگر چسب سیلیکون پرفروش است که همانند چسب سیلیکون غفاری مدل مولتی پرپوس کیفیت عالی دارد و برای درزگیری درب  و پنجره استفاده می شود.

ویژگی و مزایا چسب اکواریوم سیلیکون غفاری مدل مولتی پور پوس

انواع چسب سیلیکون غفاری با ویژگی های منحصری ساخته شده اند ، در این صفحه شما را با ویژگی چسب سیلیکون مولتی پور پوس غفاری بیشتر آشنا می کنیم. پیشنهاد می شود تا آخرین مطالب با ما همراه باشید:

ویژگی و مزایا چسب اکواریوم سیلیکون همه کاره غفاری مدل مولتی پورپوس :

  1. چسب آکواریوم غفاری ، چسبانندگی فوق العاده عالی روی سطح ایجاد می کند.
  2. سیلیکون همه کاره غفاری ، علاوه بر درزگیری و آب بندی برای چسباندن کاغذ ، مقوا ، پلاستیک ، شیشه نیز استفاده می شود.
  3. چسب سیلیکون آکواریوم غفاری multi purpose ، به دلیل خاصیت ضد آنتی باکتریال برای استفاده در محیط های مرطوب نیز مناسب است و می توان به عنوان درزگیری و آب بندی سرویس های بهداشتی استفاده نمود.
  4. قابل استفاده در محیط داخل و خارج ساختمان
  5. سهولت در نحوه اجرا
  6. قیمت ارزان و اقتصادی از دیگر مزایای این نوع چسب اکواریوم سیلیکون همه کاره غفاری به شمار می آید.
چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس شفاف مدل akfix 100e ، از دیگر چسب های سیلیکونی شفاف است که با حجم 280 میلی لیتر با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

خرید چسب سیلیکون غفاری مدل مولتی پور پوس

خرید چسب سیلیکون آکواریم غفاری مدل مولتی پورپوس به آن دسته از کسانی که به سیلیکون همه کاره نیاز دارند پیشنهاد می شود. فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب سیلیکون در تهران ، بهترین چسب سیلیکونی و آکواریومی غفاری را موجود دارد و دو روش را برای خرید چسب سیلیکون غفاری مدل multi purpose به مشتریان گرامی پیشنهاد می کند.

  1. خرید سیلیکون همه کاره غفاری به صورت حضوری
  2. خرید اینترنتی چسب سیلیکونی غفاری

دومین روش که خرید اینترنتی چسب سیلیکون غفاری می باشد ، سهولت خرید را برای شما مشتریان گرامی فراهم نموده تا در هر جایی که هستید چسب سیلیکون اکواریوم همه کاره غفاری را با ارسال فوری و تضمین کیفیت دریافت نمایید.

قیمت چسب سیلیکون غفاری

فروشگاه ابزارمیهن یکی از نمایندگی چسب غفاری در تهران است و چسب سیلیکون غفاری مدل multipurpose ، را با قیمت مناسب به کسانی که چسب سیلیکون درزگیر باکیفیت نیاز دارند معرفی می کند.قیمت چسب سیلکون غفاری مدل multipurpose نسبت به سایر محصولات مشابه خود بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان چسب سیلیکونی از خرید چسب سیلیکون غفاری مدل multipurpose بسیار استقبال کرده اند.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب سیلیکون آکواریم همه کاره غفاری ghaffari multipurpose
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح