چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس شفاف مدل akfix 100e + قیمت عالی

چسب سیلیکون آکواریوم شفاف آکفیکس 100e
124,000 تومان
کارتن 24 عددی
2,592,000 تومان 2,832,000 تومان
قیمت هر عدد : 118,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2902
چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس 100e ، چسب شفاف و بی رنگ است و برای پر کردن درزهای ساختمانی و آب بندی استفاده می شود.
چسب سیلیکون آکفیکس ، چوب ، کاشی ، شیشه ، پلاستیک ، چرم و پارچه را با قدرت چسبانندگی عالی می چسباند.
درزگیر انعطاف پذیر
عدم رشد قارچ و کپک در محیط های مرطوب به دلیل استفاده از مواد درجه یک ضد آنتی باکتریال
چسب آکواریوم آکفیکس 100e ، پس از گذشت زمان ترک نمی خورد
با دوام در برابر حرارت بالا
قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه نسبت به سایر محصولات هم رده
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس مدل 100e

چسب آکواریوم آکفیکس ، یکی از بهترین چسب سیلیکونی برای درزگیری می باشد که به دلیل شفاف بودن بسیاری از مصرف کنندگان ، به چسب آکواریوم شفاف آکفیکس می شناسند. شرکت akfix ، با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع چسب سیلیکون و بهره گیری از با کیفیت ترین مواد درجه یک  چسب آکواریوم آکفیکس مدل 100e را در قوطی های استوانه ای شکل 280 میلی لیتری  با مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه نموده است.

چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس مدل 100e بهترین چسب درزگیر

چسب اکواریوم اکفیکس مدل 100e ، کاربردهای بسیاری برای درزگیری ، آب بندی ، چسباندن قطعات و لوازم شیشه ای دارد و یکی از ویژگی های منحصر این مدل چسب آکواریوم آکفیکس 100e از دست ندادن خاصیت خود پس از گذشت زمان می باشد و می توان از آن در محیط های مرطوب برای درزگیری و آب بندی استفاده نمود چرا که مواد سیلیکونی که در چسب سیلیکونی akfix استفاده شده تقریبا 80 درصد سیلیکون و دارای گرید 4500 است که از رشد قارچ و کپک در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و حمام جلوگیری می کند. در ادامه درباره ویژگی این نوع چسب آکواریوم 100e آکفیکس بیشتر آشنا می شوید.

نکات مثبت و ویژگی چسب سیلیکون آکفیکس 100e

چسب آکواریوم آکفیکس مدل 100e ، یک چسب سیلیکونی شفاف است که به دلیل بی رنگ بودن قابلیت استفاده برای لوازم های شیشه ای مانند آیینه را دارد و این یکی از ویژگی چسب سیلیکون آکفیکس محسوب می شود.

ویژگی چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس 100e

  1. چسب آکواریوم آکفیکس ، به دلیل خاصیت ضد آنتی باکتریالی و استفاده از مواد سیلیکونی درجه یک از ایجاد قارچ و کپک در محیط ، مخصوصا محیط های مرطوب جلوگیری می کند به همین دلیل برای درزگیری و پر کردن شکاف کاشی های حمام و سرویس های بهداشتی می توان از چسب سیلیکون آکفیکس استفاده نمود.
  2. چسب سیلیکون آکفیکس ، در برابر عوامل محیطی مانند تغییر دما سرما و گرما مقاوم است و با تغییرات دمایی به هیچ عنوان ترک نمی خورد.
  3. چسب آکواریوم 100e آکفیکس ،  پس از خشک شدن قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.
  4. این چسب درزگیر به دلیل قدرت چسبانندگی بالا پرفروش ترین چسب سیلیکون محسوب می شود.
  5. یک روز کامل ( 24 ساعت ) زمان ، برای خشک شدن کامل چسب آکواریوم akfix نیاز است و تا قبل خشک شدن چسب سیلیکون آکواریوم به هیچ عنوان به سطح چسب زده دست نزنید.
  6. چسب سیلیکون آکفیکس ، به صورت سیلندری بسته بندی می شود و استفاده آسانی برای درزگیری و آب بندی دارد.
  7. قیمت چسب آکواریوم آکفیکس با کیفیت مطلوبش بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تر از سایر محصولات مشابه می باشد.

چسب آکواریوم مپل فیکس از دیگر باکیفیت ترین چسب سیلیکون آکواریوم قیمت مناسب محسوب می شود که از نظر کیفیت با چسب اکواریوم آکفیکس هم رقیب است.

نکات قبل استفاده از چسب آکواریوم سیلیکونی آکفیکس

  • استفاده از لوازم های ایمنی مانند دستکش قبل استفاده از چسب آکواریوم ، مانع تماس چسب سیلیکونی و آسیب  به پوست دست شما می شود. بنابراین حتما قبل استفاده از چسب اکواریوم سیلیکونی آکفیکس 100e از یک دستکش محافظ دست استفاده کنید. در صورت تماس دست و یا چشم به چسب آکفیکس سریعا با آب و صابون شستشو دهید.
  • چسب سیلیکون آکفیکس به شدت اشتعال زا است و حتما دور از مواد اشتعال زا نگهداری کنید.
  • پس از هر بار استفاده از چسب آکواریوم آکفیکس ، چسب سیلیکون آکواریومی را در دمای مناسب نگهداری کنید تا طول عمر بالاتری برای استفاده های بعدی داشته باشد.
  • چسب آکواریوم آکفیکس مدل 100e ، برای درزگیری فلزاتی که از جنس سرب و مس هستند مناسب نمی باشد.
  • چسب سیلیکون اکفیکس را برای چسباندن شیشه های آکواریوم استفاده نکنید چرا که این کار به شدت به سلامت ماهی ها آسیب وارد می کند. 

خرید چسب آکواریوم آکفیکس شفاف

خرید چسب آکواریوم آکفیکس شفاف ، به آن دسته از افرادی که به چسب سیلیکونی شفاف برای درزگیری و آب بندی نیاز دارند پیشنهاد می شود. مشتریان عزیز می توانند برای خرید عمده چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس و تکی به دو روش حضوری و آنلاین خرید خود را در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب سیلیکون آکفیکس به ثبت برسانند.

خرید چسب آکواریوم آکفیکس 100e عمده و تکی

مزیت خرید چسب سیلیکون آکفیکس به صورت آنلاین از فروشگاه ابزار میهن ، صرفه جویی در وقت و هزینه اضافه می باشد. ابزار میهن برای کسب اعتماد مشتریان دارای نماد الکترونیکی که در صفحه پایین سایت مشاهده می شود می باشد ، همچنین ابزار میهن نمایندگی چسب سیلیکون آکفیکس ، همه محصولات خود را با تضمین کیفیت به صورت عمده و تکی با نازل ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت چسب آکواریوم آکفیکس 100e

قیمت چسب آکواریوم آکفیکس نسبت به قیمت سایر چسب های سیلیکونی هم رده خود ارزان تر است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. مشتریان عزیز می توانند قیمت چسب سیلیکون آکفیکس را با سایر چسب های سیلیکونی مقایسه کرده و پس از اطمینان کامل از کیفیت و قیمت ، چسب اکواریوم اکفیکس را خریداری کنند.

برای دریافت لیست قیمت عمده چسب سیلیکون آکفیکس از طریق چت واتساپ با همکاران ابزار میهن در ارتباط باشید.

نمایندگی چسب سیلیکون آکفیکس

پخش عمده و تکی چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس 100e ، در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب سیلیکون آکفیکس با تضمین کیفیت چسب سیلیکون و با تاریخ انقضای جدید انجام می شود. مشتریان عزیز می توانند خرید چسب سیلیکون آکفیکس مدل 100e را با اطمینان کامل از کیفیت این محصول بی نظیر از نمایندگی چسب سیلیکون آکفیکس ( ابزار میهن ) به قیمت عمده و به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس شفاف مدل akfix 100e
CAPTCHA
سقازاده در تاریخ شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ :
من چسب سیلیکون 915Nاکفیکس میخواهم در صورت عدم وجود چه چسبی را پیشنهاد میکنید
سلام وقت بخیر محصول انتی مولد سیستا یکی از بهترین چسب هایی هستش که 915 اکفیکس در رده ان هستش
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح