درجه حرارت باطری ها چقدر است؟

گرما طول عمر باطری را به میزانی کم می کند، به عنوان مثال هر 8 درجه سانتی گراد 15 درجه فارنهایت در دمای بالا ، عمر باطری اسید سرب و موم را تا مقداری کاهش می دهد . این بدین معناست که باطری vrla اگر در دمای 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت ) قرار بگیرد به مدت 10 سال می تواند عمر کند و اگر در دمای 33 درجه سانتی گراد (92درجه فارنهایت) قرار داشته باشد به مدت 5 سال و به مدت 30 ماه در دمای 41 درجه سانتی گراد (106درجه فارنهایت) در کویر می تواند دوام آورد  و زمانی که باطری آسیب دیده باشد ظرفیت آن را نمی توان بازسازی کرد.
گرما طول عمر باطری را کم می کند و زمانی که باطری اسیب ببیند آن را نمی توان بازسازیکرد
با توجه به مقالات گرفته شده شده در bci2010 ، باطری ها با گرما مقاوم تر شدند و در مطالعه 2000 ، با افزایش دمای 7 درجه سانتی گراد (12 درجه فارنهایت ) حدودا یک سال به عمر باطری اضافه شد و در سال 2010 با پیشرفته شدن علم  ، تحمل گرما به 12 درجه سانتی گراد (22 درجه فارنهایت ) توسعه یافت .
در سال 2015 شواهد ها نشان داد که یک باطری در ماشین نگهداری شده یکسال عمر بیشتری دارد تا این که در محفظه موتور قرار گرفته باشد .
عمر مفید باطری بستگی به نوع استفاده و فعالیت آن دارد ، اگر باطری به صورت مکرر خالی شود عمر مفید آن مسلما کاهش می یابد . با فشار دادن یک باطری موتور چند بار در روز ، شروع می کند اما با شروع این کار یک میکرو هیبریدی تغییر می نماید هیبرید میکرو موتور احتراق داخلی (ice) را در چراغ های راهنمایی و رانندگی خاموش کرده و زمانی که جریان ترافیک شروع شود ، حدود 2000 عدد میکرو چرخه در سال را مجددا راه اندازی می کند ، داده های به دست آمده از تولید کنندگان خودرو پس از دو سال استفاده ، ظرفیت آن به 60 درصد می رسد و برای افزایش عمر این چرخه ، خودرو سازان agm و سیستم های دیگر را مورد استفاده قرار می دهند .
نام های تجاری خاص
تولید کنندگان معمولا نام و شماره مخصوصی را به باطری خود اعطا می کنند به عنوان مثال باطری با نام گذاری lr44 و معمولا این کار را برای راهنمایی مشتریان به یک نام تجاری خاص انجام می گیرد  و یا مثال دیگر اگر یک کنترل از راه دور به باطری جدید نیاز داشته باشد جایگزین با نوع باطری cx472 نوعی است که اغلب مشتریان این نام تجاری خاص را متوجه نمی شوند اما به این سادگی نام تجاری برای باطری نوع معمولی را می توان بیان کرد ، برای مثال باطری سری u بریتانیا است که معمولا با پیشوند سازنده ای مانند sp ، c، hp  و غیره به فروش می رسد .
شیمیایی باطری
باطری leclanche (کربن – روی) ، باطری های قلیایی و لیتیوم از رایج ترین باطری ها هستند و باطری های جیوه دارای ولتاژ پایانه سلولی 1.5 ولتی است که از اواخر سال 1940 تا اواسط دهه 1990 ، در بسیاری از اندازه های مصرفی و صنعتی ساخته شدند اما دیگر این نوع باطری ها تولید نمی شوند زیرا جیوه سم هایی را وارد محیط زیست می کند و فقط در برنامه های کاربردی ، روی هوا به کار برده می شوند و 1.35 ولت را تولید می کنند .
تعیین مقدار باطری کامل ، نه تنها اندازه ، شکل و شکل ترمینال باطری بلکه مواد شیمیایی و ولتاژ هر سلول و تعداد سلول های باطری را نیز معین می کند برای مثال ، یک باطری cr123 علاوه بر اندازه اش همیشه mno2  لیتیوم شیمیایی است .
جهت اطلاعات بیشتر ، به مقاله انواع باطری مراجعه نمایید .
چه چیزی باعث کاهش طول عمر باتری می شود؟
کاهش عمر باطری های امروز بستگی به نوع استفاده و فعالیت باطری دارد.
ارسال نظر / پرسش در مورد درجه حرارت باطری ها
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح