چگونه بوی بد رنگ را از بین ببریم؟ + رفع کامل بوی بد رنگ

نوع رنگ آمیزی در تاثیر گذاری بوی رنگ بسیار موثر است برای مثال رنگ آمیزی با غلتک ، رنگ آمیزی با قلم مو و یا حتی رنگ آمیزی با اسپری بر میزان ماندگاری بوی رنگ تاثیر می گذارد . باید بدانید که رنگ های فوری و رنگ های روغنی مانند کیلر ، سیلر رنگ هایی هستند که اگر خشک نشوند مدت ها بوی رنگ در محیط باقی می ماند البته رنگ پلاستیک هم ماندگاری بو دارد اما نسبت به رنگ های فوری و روغنی کم تر است .
روش هایی موثر برای از بین بردن بوی رنگ :
اگر در فصل گرم تابستان شروع به رنگ آمیزی کرده اید ساده ترین روش باز گذاشتن درب و پنجره ها می باشد اما اگر در فصل سرد زمستان رنگ کرده اید امکان باز گذاشتن درب و پنجره وجود ندارد و باید راه حل دیگری را انتخاب کنید که ما در این مقاله به چندین روش اشاره نموده ایم :
استفاده از ذغال چوب برای از بین بردن بوی رنگ
یکی از ساده ترین روش ها برای کاهش بوی بد رنگ ، استفاده از ذغال چوب است که بورا به راحتی جذب می کند برای این کار کافیست چند تکه از ذغال را داخل ظرفی بریزید و در چند مکان مختلف رنگ شده قرار دهید . پس از گذشت زمان متوجه کاهش بوی رنگ خواهید شد .
ساده ترین روس برای از بین بردن بوی بد رنگ ، استفاده از ذغال چوب است چرا که بو را به خود جذب می کند
روش دوم استفاده از شمع برای کاهش بوی رنگ
شمع می تواند مواد شیمیایی رنگ را از بین ببرد بنابراین یک شمع روشن کرده و در یک ظرف آب به مدت چند ساعت قرار دهید . استفاده از ظرف آب ، مانع آتش سوزی می شود و برای اطمینان بیشتر هر چند دقیقه به شمع ها سر بزنید .
روش سوم استفاده از پیاز برای از بین بردن بوی رنگ 
پیاز برای نابودی میکروب و ضد عفونی کردن بسیار استفاده می شود . همچنین پیاز می تواند بوی نامطبوع رنگ را نیز از بین ببرد اگر قصد استفاده از این روش را دارید چند عدد پیاز را حلقه حلقه کنید و داخل چند ظرف آب قرار دهید سپس آن را در چند جای مختلف خانه گذاشته تا پس از مدتی بوی بد رنگ از بین برود .
چهارمین روش ، استفاده از دانه های قهوه برای از بین بردن بوی رنگ
دانه های قهوه می تواند بوی بد رنگ را به راحتی مهار کند برای این کار فقط کافیست دانه های خورد نشده قهوه و یا پودر قهوه را در چند جای مختلف خانه قرار دهید پس از گذشت چند ساعت بوی رنگ از بین می رود .
 پنجمین روش ، استفاده از لیمو برای از بین بردن بوی رنگ
لیمو یکی از بهترین روش برای از بین بردن بوی بد رنگ است و می تواند عطر خوبی را در فضا پخش کند برای این کار کافیست لیمو را از وسط به دو نیم تقسیم کنید سپس در مکان های رنگ شده قرار دهید پس از دو روز بوی بد رنگ از بین می رود .
ششمین روش ، استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن بوی رنگ
جوش شیرین مانند ذغال چوب ، بوی رنگ را به راحتی جذب می کند اما استفاده از جوش شیرین بسیار راحت تر از ذغال چوب است چرا که به راحتی قابل دسترس می باشد . ابتدا جوش شیرین را با مقداری آب سرد ترکیب کرده سپس در چند ظرف مختلف بریزید و در مکان های مختلف رنگ شده قرار دهید .
هفتمین روش ، استفاده از آمونیاک برای از بین بردن بوی رنگ
برای خلاص شدن از شر بوی نامطبوع رنگ در خانه ، یک یا دو قاشق آمونیاک را با یک سطل آب سرد ترکیب کرده  و آن را در محل مورد نظر قرار دهید . پس از گذشت 24 ساعت ظرف آمونیاک با آب را از محل مورد نظر خارج کنید و با تهویه مناسب هوای خانه را متعادل کنید .
هشتمین روش استفاده از سرکه برای از بین بردن بوی رنگ
یکی از اثربخش ترین ضد عفونی کننده ها ، استفاده از سرکه می باشد . سرکه می تواند به راحتی بوی بد رنگ را از بین ببرد اگر قصد استفاده از این روش را دارید ابتدا سرکه را با مقداری آب سرد ترکیب کرده و همانند روش های قبلی در چند ظرف جداگانه بریزید و در گوشه های مختلف خانه قرار دهید . ابتدا سرکه بوی تند و زننده ای دارد اما با گذشت چند ساعت بوی سرکه همراه با بوی رنگ از بین می رود .
چگونه بوی بد رنگ را از بین ببریم؟
برای رفع بوی بد رنگ می توان از قهوه ، پیاز ، امونیاک ، جوش شیرین ، سرکه استفاده کرد.
ماندگاری بوی رنگ پلاسیتیک بیشتر است رنگ روغنی ؟
رنگ های پلاستیک نسبت به رنگ های روغنی ماندگاری بوی کمتری دارند.
ارسال نظر / پرسش در مورد چگونه بوی بد رنگ را از بین ببریم ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح