دریل 10 نک nek 5510ds

برند : نک
دسته بندی : دریل نک
گارانتی : دارای گارانتی 12 ماه
کد یکتای این محصول : 1729
قابلیت سوراخکاری سطوحی مانند فلز و چوب
سیستم چرخش سوراخکاری به صورت چپ و راست
کلید کنترل سرعت (دیمردار )
سه نظام 10 میلی متری اتوماتیک
وزن بسیار سبک و ایده آل
بدنه فوق حرفه ای ارگونومیک
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انواع مختلف دریل مانند دریل گیربکسی،دریل چکشی،دریل 6.5 و دریل های دیگر در بازار به فروش می رسند که هر کدام کارهای متفاوتی انجام می دهند. دریل 10 نک ، یکی از ابزارآلات برقی قدرتمندیست که انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تامین می کند این دریل برقی 5510ds،با توان 550 وات و با عملکرد عالی توانایی سوراخکاری سطوحی مانند فلز و چوب را با قطر 10 و 20 میلیمتر دارد . کلید کنترل سرعت، یکی از خصوصیات مهم یک دریل مناسب می باشد چرا که با استفاده از این کلید کاربر میزان سرعت دریل را در حین سوراخکاری تنظیم می کند به همین دلیل شرکت نک، بر روی دریل برقی nek ، کلید تنظیم سرعت دیمردار نیز تعبیه نموده است .
بدنه دریل 10 nek،به صورت فوق حرفه ای ارگونومیک ساخته شده که نه تنها از تعریق دست کاربر جلوگیری می کند بلکه مانع خستگی دست کاربر در استفاده های طولانی مدت می شود بنابراین اگر به یک دریل خانگی مناسب نیاز دارید خرید دریل 5510ds، انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد.

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل 10 نک nek 5510ds
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح