دریل چکشی نک 10 nek 481 dh

برند : نک
دسته بندی : دریل نک
گارانتی : دارای ضمانت 12 ماهه
کد یکتای این محصول : 1728
توان 480 وات
سوراخکاری سطوح به صورت ضربه ای
عملکرد عالی در حین سوراخکاری
قابلیت سوراخکاری سطوح به صورت چپ و راست
سه نظام دریل برقی نک 481dh ، آچارخور 10 میلی متری
یک عدد چراغ قوه پرنور
کابل 2 متری با کیفیت
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

انواع مختلف دریل با کاربردهایی متفاوت به بازار عرضه می شوند و به فروش می رسند یکی از دریل های قدرتمند که انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تامین می کند دریل برقی چکشی مدل 481dh nek است، که با حالت چکشی و سیستم سوراخکاری به صورت چپگرد راستگرد توانایی سوراخکاری سطوح را دارد. سرعت آزاد دریل برقی نک، 0 -3300 دور در دقیقه بوده و دارای سه نظام آچاری 10 میلیمتری می باشد. شرکت نک یک چراغ قوه پر نور بر روی دریل برقی nek ،تعبیه نموده که دقت کاربر را در حین سوراخکاری مخصوصا در محیط های کم نور افزایش می دهد همچنین این دریل چکشی 481dh نک ، وزن بسیار سبکی داشته که موجب عدم خستگی دست کاربر در استفاده های طولانی مدت می شود و خوش دست بودن آن ، از ویژگی های مهم این دریل می باشد که توجه ویژه ای را به خود جلب کرده است .  
قیمت دریل چکشی نک481dh ، با توجه به کیفیت مطلوبش از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد بنابراین اگر به یک دریل چکشی قدرتمند و قیمت مناسب نیاز دارید خرید دریل چکشی نک انتخاب بسیار مناسب و ایده آلی می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد دریل چکشی نک 10 nek 481 dh
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح