اینورتر جوشکاری آروا 2116 160 آمپر arva

کد یکتای این محصول : 1642
یک اینورتر جوشکاری قدرتمند
صفحه نشانگر دیجیتال
امکان جوش الکترود 2.5 ، 3.2 به طور مداوم
4 عدد خازن
یک عدد ولوم با قابلیت تنظیم تا 160 آمپر
یک عدد انبر جوش ، یک عدد انبراتصال و کابل
ساخت کشور ایران
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

یکی از پرفروش ترین دستگاه جوشکاری آروا ، اینورتر جوش آروا 2116 می باشد چرا که برای تولید دستگاه جوش آروا 2116  از با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است . اینورتر جوش آروا arva ، یک اینورتر جوش حرفه ای می باشد زیرا شرکت آروا از پیشرفته ترین تکنولوژی برای تولید این نوع اینورتر استفاده نموده و اگر بخواهیم از کاربرد اینورتر جوش arva بگوئیم باید به قدرتمند بودن دستگاه جوش و بهترین عملکرد آن در حین جوشکاری اشاره نمود . همچنین دستگاه اینورتر آروا ، قابلیت جوشکاری به صورت دائم با الکترود سایز 2.5 و 3.2 را دارد .
اینورتر جوشکاری 160 آمپر آروا ، دارای یک صفحه دیجیتال آمپر است که  امکان میزان تنظیم آمپر را به کاربر می دهد و همین ویژگی دستگاه جوشکاری آروا ، سهولت کاربر را در کار فراهم می کند . اینورتر آروا arva ساخت کشور ایرن می باشد و یکی از بهترین اینورتر جوش ایرانی در بازار محسوب می شود و دارای 30 ماه گارانتی معتبر بی قید و شرط است.

ارسال نظر / پرسش در مورد اینورتر جوشکاری آروا 2116 160 آمپر arva
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح